|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
Hij gaat nog wel ff mee....%$
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 Hij gaat nog wel ff mee....%$
Maar moet eigenlijk op de helling......begon net aan hem te wennen. ;)
laten staan
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 20 apr 2008, 21:38 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Hij gaat nog wel ff mee....
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 20 apr 2008, 21:40 |
|
 |
|
Defixio
|
Hey Bub, je weet dat ik op de zoekdag van Patje W moeite had om de detecor goed te krijgen. Nu heb ik hem goed onder de knie....maar de detector heeft nu een beetje last van metaalmoeheid.... 
|
| 20 apr 2008, 21:48 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 20 apr 2008, 23:10 |
|
 |
|
PatrickW
Geregistreerd: 17 apr 2008, 23:04 Berichten: 235 Woonplaats: Amersfoort
|
Misschien wel ja inderdaad! 
_________________ 16 jaar detector geschiedenis!
Minelab explorer 2 + Tesoro Cibola White's IDX Pro White's classic III White's classic II Micronta 3001
|
| 20 apr 2008, 23:25 |
|
 |
|
bennie
|
Speel je er ook midgetgolf mee of zo 
|
| 21 apr 2008, 12:45 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik ben geen dure dingen waard......
|
| 21 apr 2008, 12:59 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Als ik het zo zie is je bovensteel losgekomen van je kast. Die zit normaal met 2 popnagels vast. Als je langs komt wil ik er wel even naar kijken. Ik heb dit klusje vaker geklaard dus ik wet precies hoe het in elkaar steekt. Als je langer blijft lopen heb je een dikke kans dat de kabel die inwendig naar de meter loopt beschadigd raakt en dan kun je het wel vergeten. Hoe eerder hoe beter dus.
Als er geen nieuwe bovensteel noodzakelijk is dan is de reparatie gratis.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 21 apr 2008, 13:08 |
|
 |
|
Defixio
|
Hoi Wilhelm, Bubba zei al dat je een toffe gast bent met gevoel voor service. Dankjewel voor het aanbod, ik woon een beetje uit de buurt maar ik ben mobiel, als ik maar enigsinds in de buurt ben kom ik zeker even langs. (alleen suiker en een koekje) 
|
| 22 apr 2008, 22:10 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Defixio schreef: Hoi Wilhelm, Bubba zei al dat je een toffe gast bent met gevoel voor service. Dankjewel voor het aanbod, ik woon een beetje uit de buurt maar ik ben mobiel, als ik maar enigsinds in de buurt ben kom ik zeker even langs. (alleen suiker en een koekje)  Wees welkom, wel even bellen vantevoren dan zorg ik dat ik thuis ben. Koekje? Bij ons in het dorp zijn het altijd KOEKEN. Voor minder doen we het niet 
|
| 23 apr 2008, 18:48 |
|
 |
|
dagobert
|
Wilhelm schreef: Defixio schreef: Hoi Wilhelm, Bubba zei al dat je een toffe gast bent met gevoel voor service. Dankjewel voor het aanbod, ik woon een beetje uit de buurt maar ik ben mobiel, als ik maar enigsinds in de buurt ben kom ik zeker even langs. (alleen suiker en een koekje)  Wees welkom, wel even bellen vantevoren dan zorg ik dat ik thuis ben. Koekje? Bij ons in het dorp zijn het altijd KOEKEN. Voor minder doen we het niet  Whahahahahahaaa.......Wilhelm doet niets gratis hoor Daar moet je ook wat voor terug doen  Ik zeg alleen niet wat Groetjes, Dagobert ps. Goede service Wilhelm 
|
| 23 apr 2008, 18:59 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Defixio
ik weet niet wat ik zie
volgens mij graaf je er ook nog mee,.....golfen,.....biljarten,......darten,.
veel sterkte met de reanimatie van jou zwenkstengel
grt bert.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 23 apr 2008, 19:17 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: Hallo Defixio
ik weet niet wat ik zie
volgens mij graaf je er ook nog mee,.....golfen,.....biljarten,......darten,.
veel sterkte met de reanimatie van jou zwenkstengel
grt bert. Whahahahaha........Zwenkstengel. Hoe kom je erop????? Piepstok had ik wel van gehoord,maar.....? Hebby er nog meer??? whahahaha.....Hou wel van die nicke-name,s voor een detector. Dagobert
|
| 23 apr 2008, 22:53 |
|
 |
|
Defixio
|
 Re: Hij gaat nog wel ff mee....nu echt.
Gister even met mijn ega langs Wilhelm gereden. Wilhelm was er geschrokken. Niet alleen de kast was los maar alle bedrading was door gebrand. Ruim een uur heeft hij er (kostenloos) aan gelast, gebogen, gehamerd, maar dan heb je ook wat! Wilhelm is een vent die weet wat hij aan het doen is..... Helaas vamorgen geen mooie metalen mee gevonden maar het is wel lekker om weer met een goede machine te graven. Top service Wilhelm. Ps: is je vrouw nog boos?
|
| 04 mei 2008, 12:43 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Mijn vrouw is niet zo snel boos hoor, alleen verdrietig Nee ze is wel wat gewend, veel klanten komen net op een ander tijdstip dan afgesproken, het is nu eenmaal moeilijk plannen met al die files van tegenwoordig. Geen probleem verder hoor! Wat ik me wel realiseerde dat ik met al dat gehobby aan je detector volgens mij vergeten ben jullie koffie aan te bieden Shame on me! Die hou je tegoed, als je eens in de buurt bent kom je gewoon even langs maar dan zonder detector 
|
| 04 mei 2008, 23:23 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Heb je wel! Dank voor de gastvrijheid!
|
| 05 mei 2008, 10:20 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Ow, toch wel? Pfff gelukkig maar Je ziet ik was zo in de war van die detector dat ik alles vergeten ben 
|
| 05 mei 2008, 22:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|