|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Filmpje laatste ledendag De Detector Amateur
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 Filmpje laatste ledendag De Detector Amateur
Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag was de ledendag van De Detector Amateur. Het was een hele gezellige dag, en alles was weer super geregeld, ik heb weer veel mensen gesproken, TOP Ik was ook benaderd door de organisatie om daar een filmpje van te maken. Het beeld materiaal komt dan ook van Friso, mij en mijn broer..... Het was een behoorlijke klus om daar een selectie uit te halen en een filmpje van te maken....maar hier is hij, vlak voor dat ik vertrek naar de zoekdag van Dirk Jan Laan: https://www.youtube.com/watch?v=-TUtMRLD_PA
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
|
| 06 nov 2015, 23:13 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: Filmpje laatste ledendag De Detector Amateur
 weer leuk Marco. Geeft ook wel impressie van zo'n ledendag....boel volk op een veld!
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 21 nov 2015, 20:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja leuk man een week later won jij je topper 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 nov 2015, 00:30 |
|
 |
|
los006
|
gertimmerzeel schreef: :goezo: weer leuk Marco. Geeft ook wel impressie van zo'n ledendag....boel volk op een veld! Maar was wel gezellig hoor Ger, en super geregeld...was een hele leuke dag....ondanks de vondsten.. Thanks Ger
|
| 25 nov 2015, 20:33 |
|
 |
|
los006
|
de ed schreef: ja leuk man een week later won jij je topper  Mwahahaha ja Ed, eindelijk na 3,5 jaar altijd trouw naar alle zoekdagen afreizen was het dit keer bingo!!!! Maar de dag was al geslaagd omdat ik de mannen uit het zuiden ook eens kon ontmoeten...Top Nu nog CTX 3030 le... Bedankt Ed Groetjes Marco
|
| 25 nov 2015, 20:36 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|