|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:54
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|
YESSS, toch weer silver...nu werkt de link wel SORRY
| Auteur |
Bericht |
|
los006
Geregistreerd: 17 maart 2013, 19:56 Berichten: 271 Woonplaats: Zwolle
|
 YESSS, toch weer silver...nu werkt de link wel SORRY
Hallo allemaal, Dit weekeind weer lekker gezocht, en vandaag weer een filmpje in elkaar geknutseld. Hier een verslag van mijn zoektocht van afgelopen weekeind ondanks mijn bevroren tenen toch lekker gezocht......en....gevonden, mwahahaha Ik heb nu ook de superdrone binnen die je kan volgen, dat belooft wat..... Sorry dat de link niet werkte....thanks voor de meding GER, TOP Veel kijk plezier... https://www.youtube.com/watch?v=PWFd8-hnN0E
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hunting Coins met de XP DEUS en filmen met de GOPRO 3+
Laatst bijgewerkt door los006 op 29 nov 2015, 23:29, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 29 nov 2015, 21:37 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: YESSS, toch weer silver...
Linkie klopt niet vrees ik. Krijg mededeling dat filmpje niet bestaat of dat ik niet mag zien.....
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 29 nov 2015, 23:21 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: YESSS, toch weer silver...nu werkt de link wel SORRY
hier doet ie ook helemaal niets
|
| 30 nov 2015, 00:09 |
|
 |
|
hannibal
|
 Batterij is leeg............................ 
_________________ gr Hannibal
|
| 30 nov 2015, 00:21 |
|
 |
|
gertimmerzeel
|
 inmiddels gezien. Toch weer leuk om naar te kijken vanaf de bank met houtkachel aan en borrel bij de hand hoe jij in die vette natte klei rondbanjert en blij bent met kleine dingen! Mag ik wel! 
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 30 nov 2015, 00:32 |
|
 |
|
gertimmerzeel
|
Mooie verbindende hobby hebben we toch! principele dienstweigeraar die geniet van filmpjes beroepsmilitair!! het piepbloed overstijgt alle verschillen, mooi toch!? we 're all people ! 
|
| 30 nov 2015, 00:41 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoi zet de vondst gewoon op het forum, werkt iets makkelijker dan die omwegen allemaal,
gr paul
|
| 30 nov 2015, 00:44 |
|
 |
|
los006
|
ALFABOY schreef: Hoi zet de vondst gewoon op het forum, werkt iets makkelijker dan die omwegen allemaal,
gr paul Hoi Paul..... Ik denk dat ik toch mijn manier aanhoud van presenteren. Maar natuurlijk ben jij vrij om het op jouw manier te doen... Bedankt voor je korte reactie, of moet ik kortaf zeggen Fijne jaarwisseling man Groetjes Marco
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 dec 2015, 21:53 |
|
 |
|
veteraan
|
Trek je niets aan van de mening van anderen en blijf je filmpjes maken en plaatsen. Ik kan het wel waarderen.
Gr. veteraan
|
| 29 dec 2015, 22:24 |
|
 |
|
los006
|
veteraan schreef: Trek je niets aan van de mening van anderen en blijf je filmpjes maken en plaatsen. Ik kan het wel waarderen.
Gr. veteraan Hoi Veteraan, Even veteranen onder elkaar.. Ik begrijp je reactie, maar laat Alfamannetje gerust zijn stoom even afblazen. Ik ben zelf kader lid in missies in Bosnië en Afghanistan geweest, laat mij dus niet van mijn voetstuk brengen. Ik denk dat het Aphamannetje zich even wou laten gelden, dat doen Alpha mannetjes...of is het een Alfaromeo mannetje... Wordt wel een beetje lastig met een haaien masker....... Bedankt voor de steun Veteraan...... Nu is het woord aan.....
|
| 30 dec 2015, 01:00 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
los006 schreef: veteraan schreef: Trek je niets aan van de mening van anderen en blijf je filmpjes maken en plaatsen. Ik kan het wel waarderen.
Gr. veteraan Hoi Veteraan, Even veteranen onder elkaar.. Ik begrijp je reactie, maar laat Alfamannetje gerust zijn stoom even afblazen. Ik ben zelf kader lid in missies in Bosnië en Afghanistan geweest, laat mij dus niet van mijn voetstuk brengen. Ik denk dat het Aphamannetje zich even wou laten gelden, dat doen Alpha mannetjes...of is het een Alfaromeo mannetje... Wordt wel een beetje lastig met een haaien masker....... Bedankt voor de steun Veteraan...... Nu is het woord aan..... Ik kan die filmpjes wel waarderen, maar iedereen mag z'n mening hier geven. Vind de reactie wat overdreven, maar dat is Mijn mening Groeten van een Libanon veteraan  Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 30 dec 2015, 12:08 |
|
 |
|
speerpunt
|
Hoi Marco, De link opent bij mij helaas niet Zeker blijven plaatsen je filmpjes, ik vind ze erg leuk Groet Rob
|
| 30 dec 2015, 12:41 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
speerpunt schreef: Hoi Marco, De link opent bij mij helaas niet Zeker blijven plaatsen je filmpjes, ik vind ze erg leuk Groet Rob Opent bij mij ook niet "This video is unavailable. Sorry about that" Groet, Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 30 dec 2015, 13:36 |
|
 |
|
hannibal
|
Alleen vondsten plaatsen wordt zo grauw en wetenschappelijk.! Terwijl detectoristen altijd zo vreselijk emotioneel zijn in hun beleving. Daarom ben ik ook voor alle vormen van creativiteit van plaatsing van vondsten. Laat de lezer maar verwonderen, lachen, huilen en genieten. Ga vooral zo door.
_________________ gr Hannibal
|
| 30 dec 2015, 13:41 |
|
 |
|
los006
|
speerpunt schreef: Hoi Marco, De link opent bij mij helaas niet Zeker blijven plaatsen je filmpjes, ik vind ze erg leuk Groet Rob Hier een werkend linkje: https://www.youtube.com/watch?v=Zp6_mkbxStcMijn excuus
|
| 30 dec 2015, 21:52 |
|
 |
|
ronald
|
Kijk jouw filmkes altijd. Leuk man Grtn.Ronald
|
| 31 dec 2015, 00:44 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
reactie van een zoek-veteraan filmpjes of gewoon posten , het is beide leuk gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 dec 2015, 21:41 |
|
 |
|
los006
|
ronald schreef: Kijk jouw filmkes altijd. Leuk man Grtn.Ronald We gaan weer vrolijk verder Ronald, Thanks man
|
| 14 jan 2016, 22:09 |
|
 |
|
los006
|
bubba schreef: reactie van een zoek-veteraan filmpjes of gewoon posten , het is beide leuk gr bubba  Mijn idee, Bubba, TOP
|
| 14 jan 2016, 22:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooier dan de Film van oom willem als je het niet leuk vind kijkje niet zo ook weer op gelost op naar film van los 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 jan 2016, 00:28 |
|
 |
|
J.J.
|
het is alle twee leuk om te zien,en zeker een filmje is altijd beter. iedere vondst is mooi van een duppie naar een aureus,van stukje koper tot een masker gr john 
|
| 16 jan 2016, 14:29 |
|
 |
|
los006
|
J.J. schreef: het is alle twee leuk om te zien,en zeker een filmje is altijd beter. iedere vondst is mooi van een duppie naar een aureus,van stukje koper tot een masker gr john  Thanks John, Je deelt mijn mening man, top Groetjes Marco
|
| 27 jan 2016, 21:29 |
|
 |
|
los006
|
de ed schreef: mooier dan de Film van oom willem als je het niet leuk vind kijkje niet zo ook weer op gelost op naar film van los  Mwahahahaha, zo kan het ook Ed, Thanks man Nu is het ook klaar..... Groetjes Marco
|
| 27 jan 2016, 21:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|