|
|
Het is nu 03 jun 2026, 13:04
|
heel goed nieuws, supernieuws
| Auteur |
Bericht |
|
Lanselot
|
 Re: heel goed nieuws, supernieuws
Tjonge Wilco, Wat een bewogen jaar was het voor jou en je gezin. Teleurstelling, hoop, zware behandelingen, weer positieve berichten. Ik wens je in de eerste plaats een goede gezondheid toe en verder een rustiger 2016 voor jou en je gezin. Neem vooral de tijd om lekker met elkaar te genieten. 
|
| 14 dec 2015, 09:51 |
|
 |
|
melpatcindy
|
Guusgeluk schreef: Hallo luitjes, Na bijna een half jaar chemo eindelijk het verlossende woord van de oncoloog gekregen. Lever en longen allemaal in orde, ziet er allemaal prima uit. Nog 5 jr onder controle blijven, bloed prikken, foto's en echo's. In juni nog een darmonderzoek, standaard 1 jr na de operatie. Wat een last valt er van mij en mijn directe omgeving af. Iedereen bedankt die mij en mijn Fam. in deze moeilijke tijden gesteund hebben. Gr van een opgeluchte guusgeluk. we gaan mekaar weer zien op het eerst volgende forumfeest wilco en dan proosten we met een 1biertje [of meer  ] gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 14 dec 2015, 15:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
melpatcindy schreef: Guusgeluk schreef: Hallo luitjes, Na bijna een half jaar chemo eindelijk het verlossende woord van de oncoloog gekregen. Lever en longen allemaal in orde, ziet er allemaal prima uit. Nog 5 jr onder controle blijven, bloed prikken, foto's en echo's. In juni nog een darmonderzoek, standaard 1 jr na de operatie. Wat een last valt er van mij en mijn directe omgeving af. Iedereen bedankt die mij en mijn Fam. in deze moeilijke tijden gesteund hebben. Gr van een opgeluchte guusgeluk. we gaan mekaar weer zien op het eerst volgende forumfeest wilco en dan proosten we met een 1biertje [of meer  ] gr ed  doe ik mee op jullie alle 2 2 topper zijn jullie 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 dec 2015, 15:39 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
melpatcindy schreef: Guusgeluk schreef: Hallo luitjes, Na bijna een half jaar chemo eindelijk het verlossende woord van de oncoloog gekregen. Lever en longen allemaal in orde, ziet er allemaal prima uit. Nog 5 jr onder controle blijven, bloed prikken, foto's en echo's. In juni nog een darmonderzoek, standaard 1 jr na de operatie. Wat een last valt er van mij en mijn directe omgeving af. Iedereen bedankt die mij en mijn Fam. in deze moeilijke tijden gesteund hebben. Gr van een opgeluchte guusgeluk. Goed idee Ed, we gaan mekaar weer zien op het eerst volgende forumfeest wilco en dan proosten we met een 1biertje [of meer  ] gr ed 
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 14 dec 2015, 16:11 |
|
 |
|
eeric72
|
Guusgeluk schreef: Hallo luitjes, Na bijna een half jaar chemo eindelijk het verlossende woord van de oncoloog gekregen. Lever en longen allemaal in orde, ziet er allemaal prima uit. Nog 5 jr onder controle blijven, bloed prikken, foto's en echo's. In juni nog een darmonderzoek, standaard 1 jr na de operatie. Wat een last valt er van mij en mijn directe omgeving af. Iedereen bedankt die mij en mijn Fam. in deze moeilijke tijden gesteund hebben. Gr van een opgeluchte guusgeluk. heb deze dus helemaal gemist wel fijn om te lezen Wilco  daar wordt je toch vrolijk van heerlijk 
|
| 15 dec 2015, 08:46 |
|
 |
|
bennie
|
Wilco, dat zijn mooie berichten voor jou en gezin Veel sterkte en fijne dagen toegewenst
|
| 15 dec 2015, 09:34 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 15 dec 2015, 21:45 |
|
 |
|
pauke
|
geweldig om te horen Wilco, heb me vaak afgevraagd hoe het nu met je zou zijn, zo dus gr Pauke
|
| 20 dec 2015, 22:49 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
He mannen, Bedankt voor de reacties, Nog 1 kuur en dan klaar, yesyesyes. gr guusgeluk
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 21 dec 2015, 11:58 |
|
|