|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:16
|
| Auteur |
Bericht |
|
HenkT
Geregistreerd: 13 jan 2016, 17:06 Berichten: 15 Woonplaats: Pijnacker
|
 Re: Romeins muntje?
Bedankt Tom, en bedankt voor de link!
|
| 27 jan 2016, 18:07 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
Beste Henk HenkT schreef: Ik heb wel wat teweeg gebracht he? En dat voor een "nieuweling" Gooi deze thread er maar uit. Ik wil wel zeggen dat ik fantastisch geholpen ben, ben al dicht bij de herkomst. Ik blijf uiteraard de lotgevallen hier op de site volgen. Zodra ik eigen vondsten heb zal ik weer een thread opstarten  Neen je hebt niets teweeg gebracht, ik denk dat jij je heb verkeken over de opzet van dit forum. Dus geen hard felings na je adres Ben benieuwd na de referentie van je munt nu dat meerderen mensen er tijd en moeiten hebben ingestoken. groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 jan 2016, 18:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
[quote="HenkT"]Ik heb wel wat teweeg gebracht he? En dat voor een "nieuweling" Gooi deze thread er maar uit. Ik wil wel zeggen dat ik fantastisch geholpen ben, ben al dicht bij de herkomst. Ik blijf uiteraard de lotgevallen hier op de site volgen. Zodra ik eigen vondsten heb zal ik weer een thread opstarten  [/quote welcom nieuwe zoeker 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2016, 18:11 |
|
 |
|
HenkT
Geregistreerd: 13 jan 2016, 17:06 Berichten: 15 Woonplaats: Pijnacker
|
Bedankt voor het welkom. Proost! 
|