|
|
Het is nu 26 apr 2026, 02:43
|
coinhunter chris uitgeschakeld
| Auteur |
Bericht |
|
maurice
|
 Re: C.C uitgeschakeld
Chris van Harte beterschap Hopelijk ben je weer snel op de been Gr maurice
|
| 09 feb 2016, 20:49 |
|
 |
|
raketje
Geregistreerd: 01 feb 2011, 16:47 Berichten: 109 Woonplaats: Kerkrade
|
|
| 09 feb 2016, 23:05 |
|
 |
|
ronald
|
coinhunter chris schreef: Chris,hoop ook vurig voor jouw dat je van een operatie bespaart blijft Maarre, of je koopt een Deus! 
|
| 10 feb 2016, 00:08 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28330 Woonplaats: Kerkrade
|
maurice schreef: Chris van Harte beterschap Hopelijk ben je weer snel op de been Gr maurice dank je wel Maurice , super raketje schreef: niet ff melden he bikkel tot van de week gr tot gauw ouwe reus  wordt een drukke ziekenboegbezoek deze week, maar dat doet me goed om effen de gedachten te verleggen ronald schreef: coinhunter chris schreef: Chris,hoop ook vurig voor jouw dat je van een operatie bespaart blijft Maarre, of je koopt een Deus!  de E trac is het beste wat op de markt is geloof me maar, de betere alrounder , de DEUS beter op de kruimels oppervlakkig , dus los geploegde akkers , maar met mijn E trakkie pak ik ook alles en vooral dieper maar ik zal de DEUS voor de zomer aanschaffen omdat ik dat toch al van plan was met klachten ergonomisch, maar zal altijd een alternatief blijven geloof me maar!!! mijn vondsten en ervaring liegen er niet om en dat heeft niets te maken met betere plekken die ik eventueel heb  , de DEUS zoeker pakt niet meer dan ik met de E track dat heb ik al vele malen bewezen grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 feb 2016, 01:13 |
|
 |
|
Tom1980
|
Fischer f2 ,.....Minelab Safari.........en de volgende word Duurt nog wel effe .....maar die Etrac gaat er komen Chris hoop dat het herstel goed gaat  ,..en dat je snel weer kunt zoeken 
|
| 10 feb 2016, 14:52 |
|
 |
|
ronald
|
Chris, op zoektocht met de deus word er minder gerookt Wandel wat langer door... Wil het plezier van het zoeken niet bederven door gewicht. Met alle gevolgen vandien. Dan toch maar de muntenhapper, en twijfel niet over de Etrac dat is een topper!  Beetje offtopic dit Wens je een goed herstel Ronald.
|
| 11 feb 2016, 00:13 |
|
 |
|
Victoria
|
Beste Chris
Ik ben de Godin van de overwinning , maar mogen de Godin Salus je veel gezondheid brengen en Godin Fortuna je al haar geluk toewensen en fortuin in de toekomst!!!
Sterkte en groetje Victoria.
|
| 12 feb 2016, 18:07 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi allemaal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, had visite uit Den Bosch van Eric effe 250 km gereden om een ziektebezoek bij mijn thuis te realiseren ook nog via deze weg sta ik te kijken omdat je belangenloos de moeite heb genomen om eventjes lang te komen en hij kwam niet met legen handen, hij kakel verste bosche bollen mee, Oohe wat deze lekker mvg Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 14 feb 2016, 15:41 |
|
 |
|
eeric72
|
die vind je echt lekker hé,,,, je zat er ook echt van te genieten. het was maar een kleine moeite om even langs te komen hoor, je hebt voor mij ook genoeg gedaan toch, en ook dat waardeer ik veel succes morgen in het ziekenhuis, we gaan er vanuit dat het niet geopereerd hoeft te worden. 
|
| 14 feb 2016, 20:35 |
|
 |
|
coinhunter nigel
Geregistreerd: 27 nov 2011, 19:12 Berichten: 32 Woonplaats: Kerkrade
|
hallo
Mijn vader komt zo meteen terug van 't ziekenhuis, hoop dat ze niet opereren moeten.
groetjes Nigel
|
| 15 feb 2016, 16:40 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 15 feb 2016, 18:00 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Is er al iets meer bekend over de voortgang? Hopelijk gaat alles goed en zien we je snel terug Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 15 feb 2016, 18:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 15 feb 2016, 21:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
succes man 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 feb 2016, 21:26 |
|
 |
|
Bataaf
|
Hallo Chris Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat je binnen kort weer veel munten opraapt. Wens jou veel sterkte toe. Gr. Jan 
|
| 16 feb 2016, 08:41 |
|
 |
|
eeric72
|
das inderdaad vrij goed nieuws Chris. nu maar hopen dat het herstel goed verloopt, en de botjes ook weer aangroeien. ik zou zeggen 
|
| 16 feb 2016, 08:46 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Bij het pieperen reik je toch al niet omhoog Chris, of je moet goud gevonden hebben, maar doe toch nog maar eens een tijdje rustig aan. De boel is sneller kapot als geheeld.
Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 16 feb 2016, 19:47 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
 Re: coinhunter chris uitgeschakeld
jongens dank voor het berichtje Legionair schreef: Bij het pieperen reik je toch al niet omhoog Chris, of je moet goud gevonden hebben, maar doe toch nog maar eens een tijdje rustig aan. De boel is sneller kapot als geheeld. tuurlijk Henk , kan nog geen bomen uit rijten  zal nog een hele tijd overheen gaan tot het weer redelijk zal gaan. de zwelling is eruit nu en heeft ook bijna zijn normale kleur terug en nu heb ik meer pijn dan voorheen, door de zwelling ( 2 X keer zo dik als normaal) is het eigenlijk ingepakt en beschermd. dus ik voel nu de botten met mijn vingers die stuk zijn en nu moet ik nog voorzichtiger zijn de eerste weken dat ik me nergens tegenaan stoot dadelijk weer naar de fysiotherapeut en dat valt niet meer die bewegingen wat hij probeert te maken met mijn bovenarm/schouder. het zit allemaal vast, ook de spieren/banden hebben een flinke opdonder gehad. houdt jullie verder via deze weg op de hoogte en sommigen van jullie zal ik weer snel gaan zien mvg Chris 
|
| 17 feb 2016, 13:12 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11173 Woonplaats: Maastricht
|
Veel beterschap Chris! Zo te lezen niet niks... Groeten, Trash
|
| 17 feb 2016, 14:40 |
|
 |
|
Zoekzwijn
|
Chris hou vol nog eveneens je kunt weer aan de hobby!!
_________________ Si vis Pacem para Bellum
|
| 17 feb 2016, 17:42 |
|
 |
|
camille
|
Sterkte Chris!
Groet Camille!
|
| 20 feb 2016, 20:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ Cyril , Bart & Camille,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Trash schreef: Veel beterschap Chris! Zo te lezen niet niks... Groeten, Trash ja heel veel pijn klopt, nee je kunt beter een been breken met alle respect Zoekzwijn schreef: Chris hou vol nog eveneens je kunt weer aan de hobby!! zeker wten Bart!!! en positief zijn is de beste medicijn  ,, er zijn vele en vele mensen die meer te klagen hebben dan mij camille schreef: Sterkte Chris!
Groet Camille! dank je wel en nog effen op het houtje bijten Bennie7 & zijn broer Frenk hadden mij Zaterdag een ziektebezoekje gebracht, was ouderwets gezellig leuk, lekker bij gekletst over onze hobby en andere dagelijkse bezigheden. geen gespen en geen hondenpenningen  , maar een lekker Belgische hele grote fles kabouterbier bedankt mannen grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 22 feb 2016, 17:47 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Na een fles Chouffe danst iedereen weer over de velden cc. Geniet ervan. Dat spul is 'goud' waard Beterschap nog even 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 22 feb 2016, 18:07 |
|
 |
|
eeric72
|
als je die hebt leeggetut dan zul je voor korte tijd iets meer kunnen met schouder. das goed spul wat de gebroeders hebben gebracht 
|
| 22 feb 2016, 20:20 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3666 Woonplaats: Sint Truiden België
|
eeric72 schreef: als je die hebt leeggetut dan zul je voor korte tijd iets meer kunnen met schouder. das goed spul wat de gebroeders hebben gebracht  Zeker weten kzal de de volgende keer da we elkaar zien nog een Hexa Mera bierke geven...om al het leed van het niet te hebben kunnen zoeken te vergeten Edd
|
| 22 feb 2016, 22:47 |
|
|