|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 16:57
|
| Auteur |
Bericht |
|
Vonhuppelrath
|
 Re: Nog een IJsselsteiner...
|
| 04 feb 2016, 14:29 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
@HenNeo
Hoi Hennie, Als je nog eens een tip vraagt - en krijgt - waar je met je dochtertje kunt gaan zoeken in het weekend, ga er dan ook met je dochtertje zoeken en niet met een zoekmaat met z'n eigen detector. Het zal wel goed bedoeld zijn, maar het komt niet prettig over.
Groet en veel succes met de hobby! Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 07 feb 2016, 21:35 |
|
 |
|
HenNeo
|
Jan Ooms schreef: @HenNeo
Hoi Hennie, Als je nog eens een tip vraagt - en krijgt - waar je met je dochtertje kunt gaan zoeken in het weekend, ga er dan ook met je dochtertje zoeken en niet met een zoekmaat met z'n eigen detector. Het zal wel goed bedoeld zijn, maar het komt niet prettig over.
Groet en veel succes met de hobby! Jan Ha die Jan, Ik probeer mijn broer enthousiast te maken voor deze hobby, dus neem ik hem een uurtje mee. De metaaldetector is overigens van mijn dochter, welke ook mee was gegaan als ze zich beter voelde. Als ik je bericht lees dan begrijp ik dat dit heel erg gevoelig ligt, hier was ik mij niet van bewust. Het was niet de bedoeling om een verkeerd signaal af te geven. Afgezien daarvan zou ik het wel zo netjes vinden als je dit even via de PB had gecommuniceerd. groet, Hennie
|
| 10 feb 2016, 20:57 |
|
|