|
|
Het is nu 04 maart 2026, 18:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|
Even voorstellen Robert van Doorn
| Auteur |
Bericht |
|
robertvandoorn
|
Hallo allemaal, Mijn naam is Robert van Doorn. Ik ben 44 jaar, getrouwd met Manon, vader van twee zoons, Yannick(13) en Jayden(10) en woonachtig in Soest, waar ik ook werkzaam ben als planner bij een transportbedrijf. Allereerst wil ik de beheerders van dit forum bedanken voor het toelaten van mijn persoontje op dit forum. Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met metaaldetectie, omdat ik advies van mijn huisarts kreeg om een hobby te zoeken waar ik mijn hoofd lekker mee leeg kon maken als gevolg van een burn-out. Thuis gekomen met dit verhaal vroeg mijn oudste zoon of het zoeken met een metaaldetector mij niks leek, daar wij op vakantie in Oostenrijk ook al jaren naar mineralen en kristallen zoeken. Daarover nagedacht en hier en daar wat informatie gevraagd te hebben, heb ik toen mijn eerste detector aangeschaft, de Garrett Euro Ace 350. Omdat ik eerst wilde weten of het mij wel wat leek heb ik daar wat uurtjes mee doorgebracht en ik had het al heel snel door:"wat een fantaschtische hobby, dit had ik twintig jaar eerder moeten doen!" Dus mijn eerste detector doorgeschoven naar mijn oudste zoon en zelf een upgrade gedaan naar de Garrett AT Pro. Sinds die tijd ben ik helemaal om, wat is het toch heerlijk om zo'n mooie hobby te hebben waar je heerlijk in de buitenlucht tot rust komt en toch een bepaalde spanning voelt op het moment dat de koptelefoon op gaat. Nog leuker is dat we dit inmiddels met het hele gezin doen, ook zij zijn inmiddels met dit prettige virus besmet. Mijn eerste bijzondere vondst hebben jullie inmiddels mogen bewonderen, de kruisboogfibula, waar ik natuurlijk apetrots op ben. Velen van jullie ken ik natuurlijk nog niet alleen Danny(een oude jeugdvriend van mij die deze hobby al veel langer beoefend) en inmiddels heb ik ook kennis mogen maken met Cees en natuurlijk Johan. Ik hoop in de toekomst nog veel mooie en bijzondere vondsten met jullie te mogen delen en zal dan vanzelf ook de andere mensen op dit forum vanzelf wel leren kennen. Erg leuk en leerzaam om mijn hobby met jullie te mogen delen en wie weet komen we elkaar ook eens onderweg tegen. Tot ziens en heel veel zoekplezier, Robert van Doorn
|
| 16 feb 2016, 23:13 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 17 feb 2016, 00:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Even voorstellen Robert van Doorn
van harte leuk dat dat je er ben we zijden al waar blijf die top zoeker nu heel veel plezier hier gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 feb 2016, 00:16 |
|
 |
|
eeric72
|
welkom op het forum Robert. 
|
| 17 feb 2016, 08:27 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum robert 
|
| 17 feb 2016, 09:05 |
|
 |
|
str--p
|
Welkom maatje
|
| 17 feb 2016, 09:06 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 17 feb 2016, 09:23 |
|
 |
|
Tom1980
|
Welkom en have fun 
|
| 17 feb 2016, 11:33 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
 op dit forum!
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 17 feb 2016, 12:20 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Welkom op het forum Robert de plek voor detectorpiloten zie je morgen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 17 feb 2016, 14:50 |
|
 |
|
Bataaf
|
Welkom op het forum Robert Gr. Jan 
|
| 17 feb 2016, 15:32 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Hej Robert,
Welkom op het forum, we hebben elkaar al eens gezien en gezocht.
groet Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 17 feb 2016, 16:09 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Ik zou zeggen WELKOM FAM. VAN DOORN.
Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 17 feb 2016, 22:28 |
|
 |
|
bubba
|
|
| 21 feb 2016, 22:16 |
|
 |
|
woesel
|
Welkom zou ik zeggen 
|
| 21 feb 2016, 22:49 |
|
 |
|
sjoho
|
Welkom 
|
| 21 feb 2016, 23:02 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
Hallo Robert, Welkom, een leuke introductie; ik wens jou en je gezin veel plezier op het forum en met onze mooie hobby Met vriendelijke groet,  Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
Laatst bijgewerkt door Jan Ooms op 04 nov 2016, 18:02, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 04 nov 2016, 10:14 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Welkom Robert en familie, Ik heb je al mogen ontmoeten samen met de vrouw Ik wens je heel veel forum plezier en hele mooie vondsten. We zien mekaar snel groeten, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 04 nov 2016, 11:10 |
|
 |
|
bubba
|
Jan Ooms schreef: Hallo Robert, Welkom, een leuke introductie; ik wens jou en je gezin veel plezier op het forum en met onze mooie hobby Een ding wil ik je, met alle respect, graag meegeven. Je hebt hopelijk gemerkt dat er, naast forumregels en normale gedragsregels voor metaaldetectie, nog een paar zaken zijn die gewoon 'not done' zijn in deze wereld Dat zijn zaken die problemen kunnen veroorzaken waar zowel jij en je collega zoekers, als ook de landeigenaren, niet op zitten te wachten. Ik ben de laatste om iemand de les te willen lezen, maar het leek me een nuttige raadgeving. Met vriendelijke groet,  Jan doe dat dan ook niet en zeker niet in een thread waar iemand zich voorstelt ! gr bubba
|
| 04 nov 2016, 14:48 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
|
Geen geschikte plaats inderdaad. Heb de tekst aangepast.
|
| 04 nov 2016, 15:47 |
|
 |
|
melpatcindy
|
welkom robert en family ben benieuwd wat je zoal boven de grond haalt fibula is prachtig geworden  na die opknapbeurt van johan  en je woont in een interresante omgeving gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 04 nov 2016, 19:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: Jan Ooms schreef: Hallo Robert, Welkom, een leuke introductie; ik wens jou en je gezin veel plezier op het forum en met onze mooie hobby Een ding wil ik je, met alle respect, graag meegeven. Je hebt hopelijk gemerkt dat er, naast forumregels en normale gedragsregels voor metaaldetectie, nog een paar zaken zijn die gewoon 'not done' zijn in deze wereld Dat zijn zaken die problemen kunnen veroorzaken waar zowel jij en je collega zoekers, als ook de landeigenaren, niet op zitten te wachten. Ik ben de laatste om iemand de les te willen lezen, maar het leek me een nuttige raadgeving. Met vriendelijke groet,  Jan doe dat dan ook niet en zeker niet in een thread waar iemand zich voorstelt ! gr bubba nee Jan dat kan niet  het zat je hoog denk ik pb is daar voor 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 nov 2016, 19:10 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
|
de ed schreef: bubba schreef: Jan Ooms schreef: Hallo Robert, Welkom, een leuke introductie; ik wens jou en je gezin veel plezier op het forum en met onze mooie hobby Een ding wil ik je, met alle respect, graag meegeven. Je hebt hopelijk gemerkt dat er, naast forumregels en normale gedragsregels voor metaaldetectie, nog een paar zaken zijn die gewoon 'not done' zijn in deze wereld Dat zijn zaken die problemen kunnen veroorzaken waar zowel jij en je collega zoekers, als ook de landeigenaren, niet op zitten te wachten. Ik ben de laatste om iemand de les te willen lezen, maar het leek me een nuttige raadgeving. Met vriendelijke groet,  Jan doe dat dan ook niet en zeker niet in een thread waar iemand zich voorstelt ! gr bubba nee Jan dat kan niet  het zat je hoog denk ik pb is daar voor  Klopt helemaal Ed Ik had dit niet hier moeten schrijven,daar heeft Johan gelijk in. Had graag nog wat willen zeggen over de affaire die tot de ban van Danny heeft geleid, maar dat gaat helaas niet meer, want daar zit een slotje op.
|
| 04 nov 2016, 19:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|