|
|
|
|
|
|
Het is nu 22 apr 2026, 12:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
woesel
|
 Wat zo al ter tafel
Tijdens de Zoekdag van de DDA te veenklooster kwamen er weer veel fraaie vondsten voorbij. Het was verrassend wat we zo al te zien kregen. Hier een paar foto.s van wat vondsten die voorbij kwamen aan de determinatie tafel. Maar niet alleen de vondsten waren de moeite waard.  Ook oude bekenden gesproken . Kort samen gevat een geslaagde en gezellige dag Grt Wessel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 maart 2016, 13:37 |
|
 |
|
woesel
|
 Re: Wat zo al ter tafel
.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 maart 2016, 13:38 |
|
 |
|
woesel
|
.
|
| 13 maart 2016, 13:39 |
|
 |
|
Batjee
|
Mooie voorwerpjes !!
_________________ moeilijk te lezen he
|
| 14 maart 2016, 15:20 |
|
 |
|
zoeker 19
Geregistreerd: 02 apr 2012, 19:07 Berichten: 4340 Woonplaats: Joure
|
|
| 14 maart 2016, 17:55 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Fraai,fraai en nog eens fraai oogstrelende voorwerpen wat moet jij genoten hebben Gr niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 maart 2016, 20:34 |
|
 |
|
woesel
|
not schreef: Fraai,fraai en nog eens fraai oogstrelende voorwerpen wat moet jij genoten hebben Gr niels Niels het is altijd een genoegen om voor de detector verenigingen dit werk te mogen doen. Met name kinderen die wij te woord staan om hun vondst te determineren , vind ik leuk om te doen De trots van het vinden van hun vondst en de blijdschap die daar bij komt kijken vind ik geweldig en geeft me een goed gevoel. Maar ook vooral de contacten leggen en zoekers van fora leren kennen is een leuke bijkomstigheid. grt Wessel
|
| 14 maart 2016, 21:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja top dat je het laat zien ik had geen tijd om dat te zien  je had het warm ik koud 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Laatst bijgewerkt door de ed op 14 maart 2016, 21:22, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 14 maart 2016, 21:18 |
|
 |
|
speerpunt
|
WAUW mooie vondsten zeg Groet Rob
|
| 14 maart 2016, 21:19 |
|
 |
|
woesel
|
de ed schreef: ja top dat je het laat zien ik had geen tijd om dat te zien  klopt jij was druk op een andere manier, maar toch leuk je te hebben gesproken We waren er vroeg bij Groet Wessel
|
| 14 maart 2016, 21:21 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28326 Woonplaats: Kerkrade
|
zo dat zijn toppers Wessel helaas moest ik verstek laten gaan  was graag gekomen , zo'n lange rit vanuit Kerkrade en niet kunnen zoeken heeft me toch weerhouden om te komen maar er komen beslist gelegenheden waar ik wel bij kan zijn ga deze proberen mijn eerste zoek uren te maken grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 maart 2016, 21:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|