|
|
Het is nu 26 apr 2026, 02:43
|
coinhunter chris uitgeschakeld
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28330 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: coinhunter chris uitgeschakeld
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 maart 2016, 14:47 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Chris, Werd ook langzaam eens tijd dat ik zou komen. Maar heb gisteren speciaal voor jou, tijd vrij gemaakt!! Maar je weet he: Uit t oog is niet altijd uit t hart. Ik ben nu eenmaal geen persoon die vaak belt ofzo. Hoop dat je weer snel de oude bent. t Zoeken komt zeker wel weer heel gauw!!! Voordat je t weet loop je weer te stofzuigen over t veld en haalt alle mooie muntjes naar boven. Pappie, wens je een heel voorspoedige beterschap en tot heel gauw weer. Ang & John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 06 maart 2016, 19:35 |
|
 |
|
Tom1980
|
|
| 06 maart 2016, 20:46 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 06 maart 2016, 23:06 |
|
 |
|
Tom1980
|
Laatst bijgewerkt door Tom1980 op 06 maart 2016, 23:15, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 06 maart 2016, 23:11 |
|
 |
|
hannibal
|
_________________ gr Hannibal
|
| 06 maart 2016, 23:14 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Zon mandje doet altijd goed beterschap Chris Gr Paul
|
| 07 maart 2016, 12:35 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
jongens bedankt voor jullie fijne woorden volgende week alweer 8 weken geleden dat ik mijn schouder op meerdere plaatsen brak  ,maar daarmee ga ik ook de eerste poging wagen om te kijken hoe ver ik sta dus houdt deze thread maar in gaten voor het resultaat mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 11 maart 2016, 13:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo mede piepers vandaag was het dan zo ver om mijn eerste zoekuren na 8 weken gemaakt onder een prachtige stralende zon. moet zeggen dat ik redelijk wat pijn heb moeten lijden was op een afgetrapt veld geweest en naar een uurtje had ik meer dan 30 piepers uit de grond gehaald met mijn E trac , er is geen betere in ingeklonken grond , maar merk het negatieve nu wel zijn gewicht  als je gezond persoon bent zal je niet klagen, dan is zijn gewicht tevens goed voor je spierontwikkeling , maar als je een handicap heb een killer moet ook niet forceren gaan , maar steeds iets langer , zeg maar een opbouw grt Chris 
|
| 17 maart 2016, 15:34 |
|
 |
|
bennie
|
Je bent toch weer aan het zwabberen geweest Chris, dacht dat je allang weer up to date was Veel sterkte en beterschap met je schouder, zo met zoeken heb je je oefeningen al gehad voor vandaag 
|
| 17 maart 2016, 17:05 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Toch even goed de laatste krenten eruit gevist met de e-trac 
|
| 17 maart 2016, 21:23 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
bennie schreef: Je bent toch weer aan het zwabberen geweest Chris, dacht dat je allang weer up to date was Veel sterkte en beterschap met je schouder, zo met zoeken heb je je oefeningen al gehad voor vandaag  hoi Bennie, het is echt zwabberen  je kunt maar hele korte slagen maken en bovendien voel je de spieren springen en knakken in je schouder ik kondigde in het begin wel aan "wedde dat ik binnen 6 weken mijn eerste muntjes ga vinden" , maar dat was toch bijna iets te hoog gegrepen zal zeker nog maanden duren voor de pijn en bewegingsvrijheid weer een beetje op het oude niveau is Arieoorsmeer schreef: Toch even goed de laatste krenten eruit gevist met de e-trac  ja is een beest die E trac grt Chris 
|
| 18 maart 2016, 16:48 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1810 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
Beste Chris Beterschap hopelijk een kort en goed herstel.. je blijft een topper 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 18 maart 2016, 16:59 |
|
|