| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
 Re: BODEMVONDSTENWERELD BESTAAT VANDAAG 8 JAAR !!!!
Acht jaar weeral Veel gebeurd in de tussentijd. Mensen zien komen, mensen zien gaan. Geweldige vondsten gezien, geweldige vondsten gedaan... Eén ding is zeker, mijn liefde voor Bubba en Chrisje blijft altijd bestaan 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 18 apr 2016, 22:24 |
|
 |
|
bennie
|
radiohaed kan rijmen en dichten zonder zijn reet te lichten 
|
| 18 apr 2016, 22:30 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
not schreef: Trouwens bij een verjaardag hoort een kadootje ,daarom stort ik 50 EURO naar onze grote penning meester Joppie nogmaals gefeli En dat vele dit voorbeeld mogen volgen top gebaar Niels alleen een klein beetje spijtig dat het steeds van dezelfde mensen moet komen , het behoeven niet steeds geld te zijn, men kan ook iets aanbieden wat geld opleverd!!!!!  , maar we redden het gelukkig tot ons 10 jaar jubileum radiohead schreef: Acht jaar weeral Veel gebeurd in de tussentijd. Mensen zien komen, mensen zien gaan. Geweldige vondsten gezien, geweldige vondsten gedaan... Eén ding is zeker, mijn liefde voor Bubba en Chrisje blijft altijd bestaan   dank voor de bloemen George , we houden ook van jouw!!!!
waren geen makkelijke jaren, ook "wij" hebben harde lessen gehad hoe men een forum leiding moet geven en dusdanig geleerd van onze fouten groet Chris & Johan ps laten we ook effen Harry alias "pinkeltje" bedanken en dat hij weer gauw terug mogen keren, hij wordt zwaar gemist!!!!
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 apr 2016, 22:38 |
|
 |
|
Staelmeester
|
not schreef: Trouwens bij een verjaardag hoort een kadootje ,daarom stort ik 50 EURO naar onze grote penning meester Joppie nogmaals gefeli En dat vele dit voorbeeld mogen volgen gr Niels. Gefeliciteerd BVW Ik ben pas een jaar of drie lid, maar heb al voor 100 jaar genoten. Dit forum is bijzonder en ik ben blij er een klein onderdeel van uit te maken. Als verjaardagskadootje doneer ik ook 50 euro Groet, Kees
|
| 18 apr 2016, 22:58 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Staelmeester schreef: not schreef: Trouwens bij een verjaardag hoort een kadootje ,daarom stort ik 50 EURO naar onze grote penning meester Joppie nogmaals gefeli En dat vele dit voorbeeld mogen volgen gr Niels. Gefeliciteerd BVW Ik ben pas een jaar of drie lid, maar heb al voor 100 jaar genoten. Dit forum is bijzonder en ik ben blij er een klein onderdeel van uit te maken. Als verjaardagskadootje doneer ik ook 50 euro Groet, Kees Groet klasse Kees , bedankt voor donatie grt Chris ook de kleine bedragen zijn van harte welkom 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 18 apr 2016, 23:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Axel schreef: Super dat dit forum er gekomen is toen de ed schreef: wet is tijd lekker hoor cc ben nu weer 8 jaren ouder ook en al bijna 8 jaren forum joker van harte coinhunter chris en iedereen de het forum hebben gemaakt wat het nu is https://www.youtube.com/watch?v=L0ZjjQBuRZATevens ook blij dat we een 8 jaar oudere forum joker hebben  helaas ben ik ook 8 jaar ouder geworden Ed  ja Alex lijk een goed bericht maar het is niet zo  we zijn weer 8 jaren ouder dus een kloten bericht 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 apr 2016, 01:01 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 19 apr 2016, 09:13 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
de ed schreef: Axel schreef: Super dat dit forum er gekomen is toen de ed schreef: wet is tijd lekker hoor cc ben nu weer 8 jaren ouder ook en al bijna 8 jaren forum joker van harte coinhunter chris en iedereen de het forum hebben gemaakt wat het nu is https://www.youtube.com/watch?v=L0ZjjQBuRZATevens ook blij dat we een 8 jaar oudere forum joker hebben  helaas ben ik ook 8 jaar ouder geworden Ed  ja Alex lijk een goed bericht maar het is niet zo  we zijn weer 8 jaren ouder dus een kloten bericht  Volgens mij staat er op ons forum al een nieuwe generatie in de startblokken Ed maar of daar ook een nieuwe toekomstige forumjoker bij zit... 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 19 apr 2016, 10:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
de ed schreef: Axel schreef: Super dat dit forum er gekomen is toen de ed schreef: wet is tijd lekker hoor cc ben nu weer 8 jaren ouder ook en al bijna 8 jaren forum joker van harte coinhunter chris en iedereen de het forum hebben gemaakt wat het nu is https://www.youtube.com/watch?v=L0ZjjQBuRZATevens ook blij dat we een 8 jaar oudere forum joker hebben  helaas ben ik ook 8 jaar ouder geworden Ed  ja Alex lijk een goed bericht maar het is niet zo  we zijn weer 8 jaren ouder dus een kloten bericht  Volgens mij staat er op ons forum al een nieuwe generatie in de startblokken Ed maar of daar ook een nieuwe toekomstige forumjoker bij zit...  ja zeker weten o heb er al een paar gezien van die jokers op dit forum maar zoekforum s zat maar er is er maar 1 die de beter is en dat is het forum met als inzet de joker Jan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 apr 2016, 12:52 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 19 apr 2016, 13:10 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 19 apr 2016, 20:53 |
|
 |
|
Bataaf
|
|
| 19 apr 2016, 21:05 |
|
 |
|
Zoekzwijn
|
Beste mannen en vrouwen van harte gefeliciteerd met dit prachtige forum
_________________ Si vis Pacem para Bellum
|
| 20 apr 2016, 16:30 |
|
 |
|
Graafmalloot
Geregistreerd: 03 dec 2015, 17:41 Berichten: 673 Woonplaats: omgeving Traiectus
|
Gefeliciteerd mannen 
|
| 20 apr 2016, 18:17 |
|
 |
|
€rik
|
Alsnog gefeliciteerd allen! Blijf toch een top forum!!!
Mvg €rik
_________________ ik zoek met de xp deus v4 ws5 en pinpointer! En met Bert555!
|
| 21 apr 2016, 18:38 |
|
 |
|
markv13
Geregistreerd: 02 aug 2013, 16:28 Berichten: 110 Woonplaats: Den Bosch
|
Gefeliciteerd!!  Ik plaats misschien niet vaak iets op het forum, maar ik kijk hier wel élke ochtend op als deel van mijn ochtendritueel!  Bedankt aan iedereen die meewerkt aan dit prachtige forum! 
|
| 21 apr 2016, 18:42 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Top mannen, bedankt voor alle inzet iedereen  Op naar volgend jaar Vick
|
| 21 apr 2016, 19:11 |
|
 |
|
Marcelxp
|
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden". http://www.gezochtengevonden.be http://www.facebook.com/boekgezochtengevonden
|
| 21 apr 2016, 20:47 |
|
 |
|
J.J.
|
gefeliciteerd met het 8 jarige bestaan gr john
|
| 22 apr 2016, 17:26 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 25 apr 2016, 00:31 |
|
|