|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 14:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Octavianvs
|
 klokwijzers
iemand een idee? ik dacht in eerste instantie aan een wijzer van een klok maar het voorwerp is redelijk dik 3 tot 4 mm achteraan vlak. lengte 5cm materiaal brons context romeins tot nu
groeten oct
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 mei 2008, 17:10 |
|
 |
|
chobbit
Geregistreerd: 18 apr 2008, 16:40 Berichten: 216 Woonplaats: Noordwijk ZH
|
 Re: ufo
Een wijzer lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee het is er alleen inderdaad wel een beetje 'lomp voor'. Het lijkt me in ieder geval wel logisch dat dit voorwerp plat heeft gelegen (vanwege de vlakke en bolle kant) Vanwege de vierkante opening is het ook goed mogelijk dat het inderdaad heeft aangesloten gezeten op een of ander draaimechaniek. Aparte vondst, hopelijk komen we eruit
mvg robin
_________________ Explorer SE Whites Prizm II
|
| 07 mei 2008, 17:46 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik zou zeggen een riem/teugelgeleider maar is daarvoor iets te klein.
|
| 07 mei 2008, 17:52 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Octavianvs
Ja ja ja,daar is hij weer,..het is wel degegelijk een wijzer van een klok
iedereen heeft ze wel eens gevonden,..wie niet en een die er nog geen heeft gevonden,. komt zeker aan de beurt
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 mei 2008, 18:27 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|