Logo
Het is nu 05 maart 2026, 00:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
 Nooit gedacht wel gehoopt. 
Auteur Bericht

Bericht Nooit gedacht wel gehoopt.
1 vondst staat al op een ander forum maar wil graag mijn verhaal ook hier delen.
Ga vandaag zoeken met het idee er nog net wat van te maken voordat de boeren werkelijk alles weer ingezaaid hebben.
Wat gaat het hard man.
Eerste veldje was een schijtveldje. De tweede was ingezaaid en de laatste waar ik vandaag nog terecht kon was nog vrij.
Lekker zoeken met idee dat het niet veel meer zou worden. Had er al vaker gelopen. Maar ja de kans op is altijd aanwezig niet?
Na het grote gewicht kwam mijn geloof en hoop op weer terug dat er toch nog wel wat lag.
En wat denk je....
Zie de foto's......... heb daarna een kuil gegraven waar je u tegen zegt maar het mocht niet baten.
De rest heb ik niet mogen vinden. Niet dat ik hier niet blij mee ben hoor, best een bijzondere vondst denk ik.
Zeker voor Noord-Brabantse begrippen. Godfried zal er vast net zo blij van worden als ik.

vr.gr. Kadan

Bijlage:
IMG_1170.JPG

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

20 okt 2016, 19:25
Profiel

Bericht Re: Nooit gedacht wel gehoopt.
Mooie vondst :10 :10 wie weet pak je die stukjes een andere keer :10 :10

GroetenMarcel

20 okt 2016, 19:49
Profiel

Bedankt voor de reacties en de info. :10

21 okt 2016, 07:28
Profiel
Beheerder

GEEN DAG VONDSTEN HIER PLAATSEN OM TE DETERMINERN!!!!!! PLAATS JE "GOUDE FRAGMENT" IN DE DE VOOR BESTEMDE RUBRIEK ,DEZE GAAT OP SLOT!!!!

KAN ZIJN DAT JE DIT HEBT VERZUIMT OM TE LEZEN :arrow: viewtopic.php?f=233&t=2997

Heb de thread inmiddels opgeschoond en verplaats na :arrow: viewtopic.php?f=317&t=79370&p=657518#p657518

Sorry voor het ongemak wat het mogelijk brengt , maar als we allemaal "losse vondsten" gaan plaatsen en determineren in "dagvondsten" dan zien we door de vele bomen het bos niet meer !!!! :lo

Mvg Chris :03

Moderators houdt het ook een beetje in de gaten , dit kost tijd om het weer tot normale waarde terug te brengen, bedankt voor de aandacht!!!! :10

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

21 okt 2016, 14:02
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]