|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 15:39
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
met spoed een detector gezocht
| Auteur |
Bericht |
|
de munte
|
 met spoed een detector gezocht
ik zoek voor iemand die met de hobby wil beginnen een goede detector
nu ga ik met diegene aankomend weekend naar het zuiden, en het zou mooi zijn als hij nog een detector heeft voor het weekend. ( al wil ik niet overhaast een detector aanschaffen, lukt het niet dan lukt het niet ) Ben al 2 dagen aan het zoeken maar het wil nog niet echt lukken.
Diegene die een detector zoekt is er wel echt een persoon voor, en wil er ook serieus mee aan de gang. Het budget is MAXIMAAL 200 euro. liever 150....
Ik heb met hem overlegd en zei dat ik ben begonnen met een teknetics eurotek pro. ( opich goede starters detector ).
Had ik de hobby overnieuw gedaan had ik toch liever met een 2e hands detector . ( voor zelfde geld heb je 2e hands een detector die beter presteerd dan een nieuwe beginnersdetector. )
Dus een 2e hands lijkt mij een beter idee kan je wat langer vooruit....., plus betere detector. enige nadeel is dat ie 2e hands is.
zelf hoor ik altijd veel positieve dingen over de tesoro, maar kan die 2e hands voor rond die prijs nog niet echt vinden. het is een bekend merk
verder lijkt mij de golden mask 1+ ook een goede startersdetector waar je gewoon echt mooi spul mee kan vinden, en die zijn rond de 200 te koop 2e hands. enige twijfel , klinkt stom maar hij hoord niet bij de grote merken.....
wie o wie heeft er nog een 2e hands detector staan die hij wil verkopen...., zou je iemand enorm blij mee maken. Moet 100% goed werken. Mocht je weten waar er nog een leuke 2e hands te koop is dan hoor ik het graag.
Ik weet dat je een detector niet gelijk dat weekend al onder de knie heb, maar hij wil ook graag gaan zoeken.
de munte
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 27 okt 2016, 17:06 |
|
 |
|
viros
|
 Re: met spoed een detector gezocht
als je naar het zuiden komt,... Heb hier een Laser Rapier staan die mag je lenen voor het onder de knie te krijgen,...nee...verkopen doe ik hem niet Edje 
|
| 27 okt 2016, 17:13 |
|
 |
|
de munte
|
je heb pm
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 27 okt 2016, 17:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 okt 2016, 19:08 |
|
 |
|
sjoho
|
Hey Peter, Heb nog een laser rapier die ik kwijt wil omdat ik een tweede deus heb gekocht, maar je bent waarschijnlijk al voorzien?
|
| 05 dec 2016, 16:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|