|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:01
|
| Auteur |
Bericht |
|
Rene Verhoef
|
 mijn andere hobby
Mijn andere hobby is vissen vanaf mijn 4e jaar vis ik al, vissen kan je bijna vergelijken met je metaaldetector zoeken het is iedere keer een verassing wat je vind. Sinds anderhalf jaar een metaaldetector gekocht bij Wilhelm wie kent hem niet,sindsdien verslaafd. Bij het vissen altijd een vaste vismaat gehad heb wel eens een keer gevraagd of hij meeging met mij hij is een keer mee geweest maar vissen was toch zijn ding. Volgens mij zijn er heel veel zoekers die de zelfde hobby er bij hebben. Hierbij een een foto van een snoekje die ik gevangen heb (vroeger) Groeten Rene (de zoeker zonder maat)
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 mei 2008, 22:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: mijn andere hobby
ha RENE heeeeel veeeel zoekers ,zijn ook vissers ikzelf vis haast nooit ,maar mijn zoon elke dag hij is daar zeer aktief in en vangt regelmatig snoeken/karpers/baars enz... die snoek die jij laat zien is wel erg groot gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 mei 2008, 20:46 |
|
 |
|
Michel
|
Die snoek lijkt wel opgevist in Loch Ness.... 
|
| 07 mei 2008, 20:47 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
bubba schreef: ha RENE heeeeel veeeel zoekers ,zijn ook vissers ikzelf vis haast nooit ,maar mijn zoon elke dag hij is daar zeer aktief in en vangt regelmatig snoeken/karpers/baars enz... die snoek die jij laat zien is wel erg groot gr bubba  Hee Bubba deze snoek was 1 meter 17 3 kwartier bezig geweest had geen schepnet bij me. Toen ik hem op het droge had stond helemaal te shake. Karpervissen heb ik ook jaren gedaan dag en nacht op een geven moment alles verkocht Snoeken en witvis alleen nog maar. De groeten aan je zoon en wens hem veel vangsten toe Groet Rene
|
| 07 mei 2008, 21:07 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Michel schreef: Die snoek lijkt wel opgevist in Loch Ness....  Michel, Gewoon een oeroude hollandse snoek. Groet Rene
|
| 07 mei 2008, 21:09 |
|
 |
|
kwolle
|
Mooie hobby Rene ! Zelf vis ik 's zomers regelmatig op karper en zeelt , in de winter wat meer op roofvis , mocht de karper echt geen zin meer hebben. En tussendoor probeer ik ook nog vuurstenen werktuigen te vinden ! Klote dat voor alles de herfst altijd de beste tijd is ! Mooi snoekje trouwens ! 
|
| 07 mei 2008, 21:17 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
kwolle schreef: Mooie hobby Rene ! Zelf vis ik 's zomers regelmatig op karper en zeelt , in de winter wat meer op roofvis , mocht de karper echt geen zin meer hebben. En tussendoor probeer ik ook nog vuurstenen werktuigen te vinden ! Klote dat voor alles de herfst altijd de beste tijd is ! Mooi snoekje trouwens !  Bedankt Kwolle, Ik heb ook goed karper hartje winter gevangen hoor ,en zeelt is goed te vangen in begin voorjaar, ja en de snoek vind ik het leukst om te vangen in de herst en winter (wel in de tijd dat het mag he) ze moeten ook nog tijd hebben om te paaien gr Rene.
|
| 07 mei 2008, 21:27 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
hallo Rene
Voor te beginnen gefeliciteerd met deze groote vrouwelijke kanjer
ik wist niet dat vrouwen zo lelijk konden zijn moet je inde bek kijken zij mocht van mij nooit snorkelen ha ha
en het is precies wat Johan al vertelde,.. dat zeer velen zoekers de zelfde hobby`s hebben
ik doe het ook een pracht van een hobby
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 mei 2008, 21:44 |
|
 |
|
Mat
|
Inderdaad wat Bert zegt, mooie vrouwensnoek. Mannetjes worden niet zo groot. Ben zowie zo blij dat de snoek niet meer mee genomen mag worden, prachtig dier dit. Snoekbaars is ook een mooie visbuit en deze mag je 1 stuks van meenemen voor consuptie. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 07 mei 2008, 21:54 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Mat
ik denk 2 of 3 wat je mee mag nemen als je het over snoekbaars hebt
maar dat maakt niet zoveel uit als je er maar lol aan hebt
hier nog een plaatje van krok Dundee,..Gerrit in vogelvlucht ..hahahaha grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 mei 2008, 23:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
alle goede zoeker zijn visser geweest groetjes de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 mei 2008, 23:21 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Nog 3 weken dan is het weer zover, nationale sportvissersdag, dan mogen we weer. Zelf vis ik het liefs op snoek, snoekbaars en roofblei vanuit de boot of bellyboot en alleen catch en release. Is soms lastig met die 2 hobby's, sta je daar s'morgens met je detector en een hengel in de hand en weet niet wat te doen. Groetjes Gerrit
|
| 08 mei 2008, 10:52 |
|
 |
|
dagobert
|
Whahahah.....sta je de spijker toch wel ff op den harsus. Ik het zo,n 20 jaar van mijn leven gevist en dit altijd met veel plezier. De laatste jaren was dat op snoekbaars en nam er dan ook altijd eentje mee om op te peuselen. Maar op een gegeven moment ben ik er mee gestopt. Dit omdat stropers wanden gingen zetten van soms wel 500 meter. Op een gegeven moment zwom er geen snoekbaars meer in het weerwater(Almere). Dit is allen te danken aan die klootzakken die alleen maar voor de poen denken te vissen(stropers) Helaas hebben we met deze hobby ook last van stropers. Ze zoeken op tereinen waar een detectorverbod is,ze komen op opgravingen,enz... Mijn mening is om stropers keihard aan te pakken. Zoals detector in beslag nemen en een flinke boete(500 Euro of zo)en een detector verbod van een aantal jaren voor de persoon in kwestie. Nu even wat anders. Mijn zoon(11 jaar)Kwam gisteren thuis met een grote bak. Papa,roept hij.Kom is kijken wat wij allemaal gevangen hebben  In die bak zwommen allemaal watertorren(familie van de vibrator)(grapje) en wat kleine visjes.Ze hadden die gevangen met een netje. Nu komt het mooiste.Haalt mijn zoon er een snoekje uit van nog geen 4 cm. Die heeft dus nog heel wat jaartjes te gaan om zo groot te worden als die van Rene. Groetjes, Dagobert Ps. Nog even een verhaaltje erbij. Mijn zoon ging op karpers vissen en ik had zoiets van, ja hoor Jamy .Ga jij maar op karper vissen Later op de dag ging ik even bij hem kijken of hij al een karper had gevangen Op het moment dat ik daar dus kom aanlopen zie ik dat hij bezig was een vis eruit aan het halen was. Wow  En wat voor een vis Papa,help me.Ik heb een karper aan de haak.Ik rende naar hem toe en net op tijd kon ik hem bij zijn jas grijpen anders was ie met hengel en al de plomp in gevallen. Na zo,n 5 minuten lag de karper op de kant  70 cm groot  . En papa,wie kan er hier nou vissen op karper Jullie hebben het al door,ik stond er zo bij Groetjes, Dagobert
|
| 08 mei 2008, 12:03 |
|
 |
|
Mat
|
Ook weer toeval of niet? Gister in de krant, Politie vind bi cviscontrole 35 gefileerde snoekbaarzen aan de Maas in Borgharen Itteren. Dit moeten stropers zijn aangezien nu geen 35 stuks meer op een dag gevangen worden. Een jaar of 8 geleden vingen we soms 50 stuks op een dag. Als je nu gaat, dan ben je blij als je er nog eentje uithaald. Vraag? Waar zou dit aan kunnen liggen????????
GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 08 mei 2008, 21:06 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Matje
dat zijn Belgiese Snoekbaarzen die weten niet beter en in Borcharen staat niet veel water daar doen ze
|
| 08 mei 2008, 21:55 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
bertoninus schreef: hallo Rene
ik wist niet dat vrouwen zo lelijk konden zijn moet je inde bek kijken zij mocht van mij nooit snorkelen ha ha
en het is precies wat Johan al vertelde,.. dat zeer velen zoekers de zelfde hobby`s hebben
grt bert Bert er zijn vissen die zien er nog lelijker uit dan vind ik mijn snoek nog netjes uit zien moet je deze zien(zeewolf)
|
| 08 mei 2008, 23:57 |
|
 |
|
dagobert
|
Rene Verhoef schreef: bertoninus schreef: hallo Rene
grt bert Bert er zijn vissen die zien er nog lelijker uit dan vind ik mijn snoek nog netjes uit zien moet je deze zien(zeewolf) Is die vis gevangen met een hengel of een detector Dagobert
|
| 09 mei 2008, 00:06 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
dagobert schreef: Rene Verhoef schreef: bertoninus schreef: hallo Rene
grt bert Bert er zijn vissen die zien er nog lelijker uit dan vind ik mijn snoek nog netjes uit zien moet je deze zien(zeewolf) Is die vis gevangen met een hengel of een detector Dagobert[/quote Met de steel van een detector en lijntje 25 honderdste 
|
| 09 mei 2008, 00:14 |
|
 |
|
kees
|
eey medevissers.. nou lees ik allemaal over mensen die graag vissen,of hebben gevist..maar waar blijven al die foto's?? zelf vis ik ook regelmatig en dan het liefst op karper en snoek,dit is afhankelijk van de hoeveelheid tijd ik te besteden heb.. bij deze een plaatje 
|
| 07 jun 2008, 13:30 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 jun 2008, 20:34 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey Mensen,
Als eerbetoon een paar foto,s van een visavontuur met mijn maatje Rob(overleden) en mijn zoontje.
Dagobert
|
| 09 jun 2008, 10:44 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo allemaal, Mooie foto`s,..ik zie ze graag, grt Bert
|
| 09 jun 2008, 12:29 |
|
 |
|
kees
|
bubba schreef: pas maar op dat je niet door je rug heen gaat KEES ik zat er meer over in dat ik niet met mijn slaapdronkende kop in het water donderde dagobert: dat is toch zeker een hele mooie schone schub 
|
| 10 jun 2008, 00:58 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Rene,
Na het tonen van dat monster van jou, kan ik natuurlijk niet achter blijven
grt Bert
|
| 12 jun 2008, 20:42 |
|
 |
|
kwolle
|
Een Rooie Dopvis !!!! Aan de vlieghengel nog wel !! ONVOORSTELBAAR !!! Ik vis al jaren op zo'n exemplaar , Bert.. maar nooit gevangen.. 
|
| 14 jun 2008, 17:38 |
|
|