|
|
Het is nu 21 apr 2026, 20:40
|
| Auteur |
Bericht |
|
Vonhuppelrath
|
 Re: Live from West Yorkshire
Another fantastic day! Few finds, but great atmosphere and ending with excellent fireworks!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 aug 2017, 00:55 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3666 Woonplaats: Sint Truiden België
|
Och we doen het al voor de sfeer alleen..  ..en al die toppers zijn dan ook mooi meegenomen ben benieuwd naar het vervolg... Edd
|
| 27 aug 2017, 01:50 |
|
 |
|
bennie
|
ziet er mooi uit. En met het weer hebben jullie zeker niet te klagen.
|
| 27 aug 2017, 08:44 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Shit.....ligt dit opeens onder de schotel.... Vandaag ook enkele hammerds, romeintjes en verguld kruis. More soon. Gr. V  H
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 aug 2017, 15:55 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7764 Woonplaats: Belgica
|
Ooooo wat leuk! Geweldige vondst 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 27 aug 2017, 16:51 |
|
 |
|
paul
|
|
| 27 aug 2017, 17:03 |
|
 |
|
bennie
|
topvondst die bijl 
|
| 27 aug 2017, 18:21 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Kan me goed voorstellen dat jullie een paar top dagen hebben gehad  en dan die bijl Gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 27 aug 2017, 19:11 |
|
 |
|
krokdundee
|
Geweldige vondst, mooie ondergrond voor een stater. 
|
| 27 aug 2017, 19:47 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Guus geluk flikt het weer, een zilveren kelt. Camille blijft hammerds pakken en is de onbetwiste hammerdkoning. Harry gaat niet met legd handen naar huis en heeft zijn hammerd binnen. En een eer om naast UK bekenst digger te mogen staan, vinders van diverse hoards waaronder de 2 miljoen Viking hoard!! Gr. Friso
|
| 28 aug 2017, 14:49 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11171 Woonplaats: Maastricht
|
Kikke mannen! Mooi om te zien en prachtig bijltje Friso... Groeten, Trash
|
| 28 aug 2017, 17:44 |
|
 |
|
timmes
|
Prachtig zo steeds die foto's. Zijn heel wat toppers gevonden zie ik 
|
| 28 aug 2017, 18:49 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 28 aug 2017, 18:51 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Het was een topweekend. Mooie vondsten, hilarische momenten, top weer, top gezelschap. Next year again! Een compilatie van de vondsten volgt nog. Gr. V  H
|
| 28 aug 2017, 19:41 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Brrrrrrrrrrr.....kippenvelmomentje...
|
| 28 aug 2017, 19:43 |
|
 |
|
sjoho
|
Wat een feest, heeft alles wat je nodig hebt, gezelligheid, mooi weer en vondsten 
|
| 28 aug 2017, 20:28 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28325 Woonplaats: Kerkrade
|
ik zie dat jullie het ook super gezellig hadden, ook pas terug uit de UK, maar we hadden niet het geluk om wat toppers te mogen rapen, waar we zaten had waarschijnlijk nog nooit iemand gelopen, of mogelijker wijze een enkeling, het was gewoon het einde van de wereld, zo dachten de mensen die daar in de beurt kwamen de laatste 3000 jaar er ook blijkbaar van een zeer heuvelachtig gebied waar een steenbok nog moeiten had om de boven op een top te komen  was wel een prachtig gebied ik en vele andere hebben ons het licht uit de ogen gelopen en zagen witten vlekken voor onze ogen maar dat mag de pret niet drukken, we hebben gelachen tot we dachten dat we nadien enkele ribben hadden gebroken dus nogmaals, de vondsten waren te verwaarlozen ,,,, maar de vriendschap die daar gesloten werd was onbetaalbaar  ook al hadden we daar een goudschat gevonden, de vriendschap die daar beklonken werd was echt en kwam niet eens in de beurt van grootste goudschat die ja maar kan vinden weet zeker dat we weer herenigd zullen worden bij een volgend tripje zo nu naar zacht bedje  , ben een beetje gesloopt door de warmte daar en het vele gerstenat wat er heeft gevloeid groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 aug 2017, 03:57 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Coinhunter Chris schreef: ik zie dat jullie het ook super gezellig hadden, ook pas terug uit de UK, maar we hadden niet het geluk om wat toppers te mogen rapen, waar we zaten had waarschijnlijk nog nooit iemand gelopen, of mogelijker wijze een enkeling, het was gewoon het einde van de wereld, zo dachten de mensen die daar in de beurt kwamen de laatste 3000 jaar er ook blijkbaar van een zeer heuvelachtig gebied waar een steenbok nog moeiten had om de boven op een top te komen  was wel een prachtig gebied ik en vele andere hebben ons het licht uit de ogen gelopen en zagen witten vlekken voor onze ogen maar dat mag de pret niet drukken, we hebben gelachen tot we dachten dat we nadien enkele ribben hadden gebroken dus nogmaals, de vondsten waren te verwaarlozen ,,,, maar de vriendschap die daar gesloten werd was onbetaalbaar  ook al hadden we daar een goudschat gevonden, de vriendschap die daar beklonken werd was echt en kwam niet eens in de beurt van grootste goudschat die ja maar kan vinden weet zeker dat we weer herenigd zullen worden bij een volgend tripje zo nu naar zacht bedje  , ben een beetje gesloopt door de warmte daar en het vele gerstenat wat er heeft gevloeid groet Chris  Chris, en vriendschap is waar het allemaal om zou moeten draaien... de vondsten zijn dan maar bijzaak. Goed om te lezen dat het een gezellig en geslaagde zoekvakantie is geworden.  Harry
|
| 29 aug 2017, 10:23 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Jan Ooms schreef: Vonhuppelrath schreef: Jan Ooms schreef: Mooi, succes alvast ! Ik kan haast niet wachten op het tripje in september  Jan, wedstrijdje Hammerds doen. Winnaar krijgt literfles bier. Ok? Gr. Friso Dat staat Friso Ik begin vast met visualiseren van m'n vondsten, kan niet misgaan  Ha Jan.... Dit ga je makkelijk winnen. Ik had 1 hammerd. Ik zal de literfles bier alvast reserveren bij de winkel, eh eh. Groet, Friso
|
| 29 aug 2017, 16:04 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11394 Woonplaats: Midden Nederland
|
Vonhuppelrath schreef: Jan Ooms schreef: Vonhuppelrath schreef: Jan, wedstrijdje Hammerds doen. Winnaar krijgt literfles bier. Ok? Gr. Friso Dat staat Friso Ik begin vast met visualiseren van m'n vondsten, kan niet misgaan  Ha Jan.... Dit ga je makkelijk winnen. Ik had 1 hammerd. Ik zal de literfles bier alvast reserveren bij de winkel, eh eh. Groet, Friso  Zou ik al blij mee zijn hoor Friso Zoals het er nu voorstaat ben ik al blij als ik dan weer normaal kan lopen maar misschien lukt dat beter met een paar biertjes op 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 29 aug 2017, 19:21 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Hierbij de afsluiting van een geweldig zoekweekend. Met veel vreugde denk ik terug aan dit onvergetelijke weekend met geweldige mensen. Jim, Wilco, Koen, Vic, Rene, Joop, Gerben, Ronald, Camille, Joyce, John, Sven, Harry, Henk, Paul, David.....dank dat ik dit heb mogen meemaken met jullie. Ik kijk uit naar de volgende rally. Bijgevoegd nog wat fotocollages. Blijft genieten. Heel bezaaid lag het niet, maar alles met elkaar toch mooi spul eruit kunnen trekken. Maar het belangrijkste was toch wel dagen lang lol en vermaak. Het was prachtig.
Tot de volgende rally.
Floris von Huppelrath.
|
| 05 sep 2017, 22:11 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
En de laatste 2 plaatjes... (en ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik over die ene oerharde piep liep).
Bis nachstes Mal!
Tjuss.
Friso
|
| 05 sep 2017, 22:13 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Heerlijk om terug te zien. Super geweest Mooie compilatie zo. 
|
| 05 sep 2017, 22:17 |
|
 |
|
paul
|
|
| 05 sep 2017, 22:20 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Ja heerlijk. Goed gevonden deze keer en met mooie mensen mooie tijden gepakt. 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 05 sep 2017, 22:21 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|