|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Tanden Boemmm onder de Limbo's
| Auteur |
Bericht |
|
aureum
|
 Tanden Boemmm onder de Limbo's
hoi leden zo te zien heerst er een Haaien Tanden boem onder de Limburgse zoeker.. zoveel tanden van haaien heb ik nog noooooooit gezien... wat een mooie stukken vinden deze jongens toch... heb er zelf nooit intresse in gehad, maar na het zien van de mooie stukken, ga je er toch iets over lezen, heb nooit geweten dat er zoveel verschillende zijn.. en wat een maten van superklein tot super super groot. want eerst was elke tand een tand voor me...maar nu dankzij deze jongers, krijg je er steeds meer inzicht door, dat niet elke tand zomaar een tand is zo zie je maar weer... we leren hierdoor weer een hoop erbij. jongens bedankt..en hoop nog een hoop van deze mooie vondsten te zien mvg leon 
|
| 09 maart 2009, 14:35 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Tanden Boemmm onder de Limbo's
hoi @ aureum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, blijkbaar steekt het aan ik heb er inmidddels duizende gevonden in de 7 keer dat ik erop uit ging en er zitten me toppers bij hwet is inderdaad zwaar en vermoeiend,maar dat ligt een deel bij je zelf,je moet je veel meer rust gunnen en paueze nemen.als je een patroon erin heb gevonden zul je zien dat het veel beter gaat. maar het is een soort van drive wat je voortstuwd,dat komt als je mooie tanden vindt,wil je steeds meer van hebben grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 maart 2009, 15:03 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
Je hebt helemaal gelijk leon,we hebben de detector effe ingeruild voor een zeef. Chris het steekt zeker aan  en dat is de drijfveer van het zoeken.. Gr har
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 09 maart 2009, 15:54 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Breek me de bek niet open,..
hallo allemaal,.
het is dat jagers instinkt in de mens denk ik,..andere woorden heb ik er niet voor,..
het zoeken naar het onbekende,..en als die onbekende aan de deur klopt,... die kik
maakt ook niet uit wat je doet als je er maar lol in hebt,..
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 09 maart 2009, 18:01 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
idd wat een TANDEN op het forum wel leuk om te zien gr bubba