|
|
Het is nu 03 jun 2026, 12:36
|
Tip - Maak een prachtig fotoboek
| Auteur |
Bericht |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
 Tip - Maak een prachtig fotoboek
Hoi allen, Ben de laatste maand druk bezig geweest met het maken van een eigen boek. (Fotoboek). Dit n.a.v. een topic van Lua. Dit vond ik een prachtig idee!!!! (Lua bedankt voor deze tip). Heb al vele schitterende reactie's op dit boek gekregen. Het is heel simpel: Download programma voor dit fotoboek bij http://www.kruidvat.nl. Dit is een heel simpel en gebruikersvriendelijk programma. Zie hieronder het resultaat. Vele groeten, John. P.S. Ik heb wel mijn achternaam effe weggewerkt. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Jvlivs op 17 maart 2009, 00:38, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 17 maart 2009, 00:20 |
|
 |
|
Jvlivs
|
 Re: Tip - Maak een prachtig fotoboek
en nog enkele bladzijdes.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 maart 2009, 00:21 |
|
 |
|
viros
|
|
| 17 maart 2009, 00:22 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1940 Woonplaats: LUALAND
|
Hey John, Je hebt er echt je werk van gemaakt Het ziet er echt mooi uit Groeten, LUA 
|
| 17 maart 2009, 00:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
echt top ik heb er ook in uit voorgelezen mooi Jvlivs
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 maart 2009, 00:32 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi sjonnie Heb er ook in gelezen supermooi boek geweldig maar ik ben er te lui voor hihi nogmaals mijn felicitaties grt antoninvs
|
| 17 maart 2009, 00:45 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1488 Woonplaats: Bunschoten
|
Super boek John! Ik heb hem zaterdag even mogen bewonderen en de kwaliteit van het (harde) kaft en inbinden is gewoon perfect te noemen. Over de kwaliteit van de vondsten zullen we het maar niet hebben (leuk dat de zilveren vingerhoed er ook in staat, de enige vondst waar ik bij was toen je hem vond) 
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 17 maart 2009, 00:53 |
|
 |
|
aureum
|
ziet er goed uit kerel..en waneer begint de verkoop ervan......... wat kost dat eigenlijk.....ga ik een fibula boek maken van alle fibula's hier op het forum..met txt en uitleg mvg leon
|
| 17 maart 2009, 00:59 |
|
 |
|
Highlander
|
perfect gedaan hon ik heb hem in de hand mogen houden!!! gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 17 maart 2009, 08:37 |
|
 |
|
johoo
|
hey dat ziet er goed uit john leuk zo'n fotoboek hier staan ze
|
| 17 maart 2009, 08:44 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
schitterend idee Jvlivs quanta kosta wanneer komt jou deel 2/3/4/5 uit jij hebt zoveel gevonden dus,,,, gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 17 maart 2009, 21:47 |
|
 |
|
Mat
|
Voor degeen die dit te duur vinden een tip. Je kan met PUBLISSER ook een mooi album of zelfs posters maken en daarna zelf afdrukken. Hier kan je zelfs een boekwerk mee maken, dit wordt namelijk ook gebruikt door de grafische vormgevers. PUBLISSER is een onderdeel van OFFICE en men kan daar ook een website mee opzetten. GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 17 maart 2009, 22:07 |
|
 |
|
bennie
|
Je had het er al over met het tandenspitten en ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar wat een werk. Die foto''s plaatsen lukt nog wel maar die hoeveelheid tekst, ik ben niet zo 1 typert. 10 aanslagen per minuut ongeveer 
|
| 17 maart 2009, 22:41 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hoi allen, Allen hartelijk dank voor de leuke reactie's!!!!! Ik ga er ook nog 1 maken van de flesjes en haaientanden. En daarna een groot boek met als titel: Hoe een hobby uit de hand kan lopen. Boebba: Er komen zeker nog mer delen. En Voor dit boek heb ik 45 euro betaald. (44 Bladzijden). Hoe meer bladzjden hoe goedkoper. Als ik het 2 maal zo dik had gemaakt dan was ik geloof ik zo'n 65 euro kwijt. Mat: Ik werk ook veel met Publisher. Is inderdaad een prachtig programma. Hier maakt ik vroeger altijd fotokaarten van mijn vondsten van. Maar dit lijkt toch meer op een echt boek!!! Nogmaals allen dank voor de leuke reactie;'s en vele groeten, John.
|
| 17 maart 2009, 22:44 |
|
 |
|
Jvlivs
|
|
| 17 maart 2009, 22:48 |
|
 |
|
Hoth
|
hee du gekke itailiaan ! Schitterend boek, heb hem zelf mogen bewonden ! Ik weet nog goed hoe we in 2006 in Deep Dale Farm in het keukentje je Bulla bewondert hebben met Pieter, Mikel en Gerrit, ik heb er zelfs nog ergens een foto van.... Ik ga er ook eentje maken, moet ik alleen nog de bijbehorende vondsten zien te vinden... Gr, Patrick
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 18 maart 2009, 00:42 |
|
 |
|
hannibal
|
 Heel knap stukje huisvlijt John.Iets wat iedere zoeker wel zou willen doen ,maar dat het er toch nooit van komt.Behalve dan bij jou.Gaat heel veel tijd in zitten.Zo krijgen de al bijzondere vondsten een nog mooiere uitstraling. Heb hem op de zoekdag zelf kunnen aanschouwen. gr Hannibal
_________________ gr Hannibal
|
| 18 maart 2009, 01:00 |
|
 |
|
Russell
|
Super mooi gemaakt..... Russell
|
| 18 maart 2009, 07:20 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Super John, Ik heb hier ook wel eens aan gedacht maar is er nooit van gekomen, jou boek geeft mij inspiratie 
|
| 18 maart 2009, 08:11 |
|
 |
|
johoo
|
Peepplaza schreef: Super John, Ik heb hier ook wel eens aan gedacht maar is er nooit van gekomen, jou boek geeft mij inspiratie  ik heb het zelfde john fantastisch boek geworden ben ook ff aan het spelen met het programma maar is nog best lastig oa de tekst formaat wou niet wisselen totdat ik merkte dat ik het 2x moet doen en dan gaat het wel erg leuk....ook foto's zijn nog best lastig ....merk dat ik nog wel ff spelen moet er mee er zit een hoop werk in maar dan krijg je wel een tof resultaat 
|
| 18 maart 2009, 09:21 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Julius,. Jonge jonge wat ziet dat er mooi uit ik weet hoe het gaat met deze dingen mooi als het klaar is maar vergeet niet hoeveel werk dat het is,.. ik heb een vraag,..dat binden doen ze dat voor jou of doe je dat zelf, grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 18 maart 2009, 12:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Collega van mij had ook zo'n boek gemaakt van vakantiefoto's zij kreeg gewoon een gebonden boek thuisgestuurd.
|
| 18 maart 2009, 14:25 |
|
 |
|
johoo
|
ja je hebt een boek met pagina's die je simpel in kan vullen en foto's er in slepen je hebt een voor en achterkant en dan een hoeveelheid pagina's je maakt dus de cover en back en voor de rest invullen maar gaat heel makkelijk en is leuk te doen en je hebt het snel door je kan ook steeds makkelijk het bestand opslaan en dan later weer verder gaan of veranderen leuk progje trouwens als je klaar bent stuur je het door naar kruidvat en krijg je later je boekje kant en klaar en vele keuzes zoals formaat,hard cover of linnen etc zit nu op pagina 12 maar heb alweer andere ideeen gekregen qua indeling...maw ben nog wel ff bezig  ik merk ook dat je simpel pagina's die je klaar hebt in 1x kan door of terug schuiven naar een andere pagina dat scheelt met plaats maken voor een andere vondst of een betere indeling
|
| 18 maart 2009, 15:16 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
Hoi John, tof idee. Ik had Lua zijn boek ook gezien, mooi. Wanneer ga je het uitgeven, heb je al een ISBN nr.
groet guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 18 maart 2009, 20:39 |
|
 |
|
bennie
|
Hoi gulpenruiker Julivs, Zou zeggen blijf langzaam typen Zonder gekheid, vindt het een heel mooi idee zo 1 boek. Mischien komt het er eens van, wie weet ook vele groeten Bennie 
|
| 18 maart 2009, 20:49 |
|
|