|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Je hebt van die dagen grrr
| Auteur |
Bericht |
|
krulstaart
Moderator
|
 Je hebt van die dagen grrr
Gisteren even wezen zoeken alles kapot en glad Dat kan gebeuren dan krijg je ook nog te hoern dat volgende week je stek ingezaald gaat worden met gras En dan ook nog dat ik weer een zoekstek ben kwijtgeraakt door andere zoekers die op een ingezaaid veld hebben gelopen Dit moet niet gekker worden Zo kan het snel gaan met je stekken waar je regelmatig komt Gr marin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 16 sep 2018, 16:08 |
|
 |
|
Stofwolk
|
 Re: Je hebt van die dagen grrr
De bloedzuigers 
|
| 16 sep 2018, 16:20 |
|
 |
|
v0lt
|
Ja dat is zuur. Vooral dat andere je verstandhouding met de boer verpesten.
|
| 16 sep 2018, 16:21 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Dat is mooi ellendig marin al moet ik wel zeggen dat de plekken steeds armer worden Een lekker appeltaartje doet wonderen bij de boer . gr niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 16 sep 2018, 17:16 |
|
 |
|
mj xp
|
Jammer Marin is vaak op dit soort velden het ligt er maar vaak alleen nog maar fragmenten en zoekstekken kwijtraken doe bijna niet anders het 1 word water het andere gras verandering van eigenaar en ga zo maar door GroetenMarcel
|
| 16 sep 2018, 17:29 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Dit was mijn topveld ieder jaar had ik hier wel een of meerdere toppers Fragmenten hoort er gewoon bij werd de laatse jaren al niet meer geploegt Alleen eggen dan word het al minder Het is niet zo dat dit land waar nu zoek voor altijd kwijt ben het word gewoon weer een maisveld Maar voor dit seizoen zou ik flink op zoek moeten gaan naar andere velden Wil ik nog wat toppertjes naar boven kunnen halen En niels ga altijd rond de kerst met gebak rond lang de boeren waar ik wel eens zoek Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 16 sep 2018, 18:36 |
|
 |
|
Jormungard
|
Ik wil het eigenlijk niet meer hebben over sommige k*t zoekers...Niet normaal meer...hoor zo vaak dat ze er afgetrapt zijn op ingezaaide akkers.....
|
| 16 sep 2018, 23:29 |
|
 |
|
bennie
|
Heb ook het idee dat deze hobby ten onder gaat aan eigen succes. De laatste paar jaar is het aantal zoekers explosief gegroeid lijkt wel. Als je voor 20 jaar terug met een MD liep was je niet helemaal goed bij je paasei werd er gedacht/gezegt. Nu zie je overal zoekers lopen, en daar zitten ook de verkeerden tussen helaas. Net voetbalsupporters 
|
| 17 sep 2018, 12:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|