zou vanmorgen vroeg ff gaan zoeken en wat nieuwe plekjes gaan bekijken ,maar ben ook gek van formule 1 ,dus dacht ga eerst ff zoeken en neem het dan wel op [niks voor mij want ik wil het meestal live zien] maar toen de wekker ging dacht ik na 6 dagen werken [pfff] blijf nog ff liggen ,maar de drang om het live te zien was groter dus eruit[7.50uur] en een mooie race gezien

later kwam het vrouwtje eruit en was de dag dus anders ingedeeld omdat ik eigenlijk ook niet echt meer zin had om te spitten [zoeken] had de hele week al fysiek zwaar werk gehad ,dus lekker luieren en samen met het vrouwtje op pad voor dingen voor de tuin ,helaas bijna alles was dicht zit ik om 16 uur op de bank denk ik ga toch nog ff kijken met de metaaldetector

was er vlak bij mijn werk grond gestort en zou ik ff kijken of het wat was loop zo langs het hek maar zag al gauw dat het niks was loop ik terug zie ik een smerisauto langsrijden en ik dacht het zal toch niet?????????? en ja hoor hij stopt bij mijn auto waar ik rustig heenloop heb geen bekeuring gekregen maar , broekies in een apepakkie ga wat nuttigs doen okee geen bekeuring ,maar had meteen geen zin meer en ik heb me metaaldetector geeneens aangehad , wordt helemaal gek van de hekjescultuur hier in nederland als er ergens een bergje grond ligt zal wel noord-hollands zijn
volgende keer beter
gr ed