|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 09:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Molley
|
 Imitatie/valse munt?
Materiaal: lijkt tin of tin/lood
Afmeting:20 mm
Gewicht: 5,8 gram
Beschrijving van het voorwerp: Hallo allemaal, vond gisteren dit item, dacht eerst dat ik een zilveren munt had gevonden (omg. Utrecht) maar bij nadere inspectie lijkt ie van tin of tin/lood gemaakt te zijn, absoluut geen idee wat het is , het lijkt op een munt maar materiaal zegt anders. imitatie munt? Wie enig idee heeft mag het zeggen. Groet Molley.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 okt 2018, 08:16 |
|
 |
|
Molley
|
 Re: Imitatie/valse munt?
Ik krijg signalen dat het hier niet om een munt of imitatie munt gaat maar over een pelgrims insigne/medaillon. Dus staat ie hier niet op de goede plek. excuses. plaats hier nog een voorbeeld foto van keerzijde welke een zeemeermin voorsteld. Groet Molley
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 okt 2018, 08:38 |
|
 |
|
Coinmaster
|
 Re: Imitatie/valse munt?
Ik denk zelf iets van een lood/tinnen (speel)penning. Heel leuk is de zijde met de tweestaartige zeemeermin, die ook voorkomt in het Starbucks merk (van de koffie). Leuke vondst!
|
| 14 okt 2018, 20:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|