|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Medaillionsluiting Datering circa 1350-1425.
| Auteur |
Bericht |
|
pasant7
|
 Medaillionsluiting Datering circa 1350-1425.
Materiaal: Koper?
Afmeting:3-4cm in het rond
Gewicht:8.2 gm
Beschrijving van het voorwerp: Rond? voorwerpje met onbekende afbeelding in het midden. Bijvondsten 18e eeuws. Iemand enig idee? Vast dank Svir
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 20 dec 2018, 21:12 |
|
 |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Rond voorwerpje?
De uiteindelijke determinatie zal op deze plek komen te staan.
(Dit bericht is automatisch door Bodemvondstenwereld gegenereerd).
|
| 20 dec 2018, 21:12 |
|
 |
|
woesel
|
 Re: Rond voorwerpje?
Hallo svir Je hebt een fragment van een bronzen /messing Medaillionsluiting te pakken Datering circa 1350-1425.
Gürtel des hohen und späten mittelalters -fingerlin Ilse
Metaal vondsten uit onze bodem DDA de detector amateur jubileum boek Wessel spoelder.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 20 dec 2018, 21:22 |
|
 |
|
pasant7
|
Potverdrie, daar wordt ik ff gelukkig van op de donderdagavond :-). Da's zo'n beetje het oudst dat ik ooit gevonden heb....
Hartsikke dank!!
|
| 20 dec 2018, 21:28 |
|
 |
|
woesel
|
pasant7 schreef: Potverdrie, daar wordt ik ff gelukkig van op de donderdagavond :-). Da's zo'n beetje het oudst dat ik ooit gevonden heb....
Hartsikke dank!! Mooi om te horen . Dat geeft de burger moed, op naar de volgende laat middeleeuwse vondst Jou sluiting even gedraaid zodat de heiligen voorstelling goed staat. Vriendelijke grt Wessel Spoelder
|
| 20 dec 2018, 21:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|