Mijn eerste zoektochten met mijn nieuwe equinox eindigen vandaag met zilver ;-)
Hallo allemaal,
Ik heb mezelf donderdag eens gekieteld met de aanschaf van een nieuwe equinox 800.
Zocht al zo’n 23 jaar met mijn onverwoestbare maar gedateerde tesoro bandido 2 dus mocht wel een keer
Moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan de manier van reageren van de equinox t.o.v. mijn bandido maar gaat al beter.
Vrijdag op akker gezocht maar bleek veel aluminium afval te liggen dus niet veel anders gevonden dan een duitje en een hoop rommel.
Daarna wat gescharreld op hopen grond die ergens lagen met als resultaat een halve Willem cent en 20 eurocent
Gisteren ondanks het prutweer paar uur op akker gezocht met leuke resultaten, heb er al heel wat gelopen met de bandido maar nu dus toch behoorlijk wat leuke vondsten.
Durf niet te zweren dat dit door de equinox komt maar zou goed kunnen!
Vandaag met mijn maat John Duit eens wezen kijken aan/in het water of daar wat te vinden was maar dat viel qua vondsten wat tegen, daarna zelf nog maar even naar zelfde akker als zaterdag geweest met een leuke zilveren dubbele stuiver van West Frisia als resultaat
Ook leuk dat bij het reinigen van het vingerhoedje dat ik er vond plots een benen knoopje tevoorschijn kwam dat erin verstopt zat.
Heel verhaal maar ben blij met mijn nieuwe aanwinst(en)