|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Overyssel/ Bezemstuiver uit 1738
| Auteur |
Bericht |
|
bikernico
|
 Overyssel/ Bezemstuiver uit 1738
Gisteren met Jan en Indian gezocht, het was lekker weer, de vondsten waren mager....wel was het werderom weer gezellig en daar gaat het om. Ik had een vies dun muntje waarvan de vorm nog mooi was maar geheel onleesbaar. ( meestal zijn de koperen muntje ook wat de vorm betreft in slechte toestand) Na 1 dag in het citroenzuur kwam er wel wat naar voren. Daarna ff in de elektrolise.. en kijk, een muntje van 16 mm met een massa van 0,4 gram....
groeten uit Apeldoorn Nico
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 apr 2009, 21:22 |
|
 |
|
bikernico
|
 Re: bezemstuivertje overijssel
de andere kant
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 apr 2009, 21:23 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
eli met je munbtje deze heb ik ook op mijn verlang lijst staan. grt bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 12 apr 2009, 22:02 |
|
 |
|
viros
|
|
| 13 apr 2009, 01:05 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Zeker een mooi muntje Ed,. komen we hier bijna niet tegen,..  willlen de limbo`s allemaal wel vinden, mooi gevonden Nico grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 apr 2009, 10:07 |
|
 |
|
jan de zuuker
Geregistreerd: 13 sep 2008, 18:47 Berichten: 62 Woonplaats: marknesse
|
|
| 13 apr 2009, 19:04 |
|
 |
|
bikernico
|
Dankje Jan, Bennie , Bert en Edje Wat vinden jullie Limbo's dan wel, toch niet die dingen waar we elke keer voor naar gb zijn geweest Vinden jullie helemaal geen tapjes,kranen, stuivertjes, dubbelestuivertjes  , ga dan eens een keertje mee volgend jaar als de akkers weer vrij zijn .you are groeten uit apeldoorn Nico
|
| 13 apr 2009, 19:59 |
|
 |
|
viros
|
|
| 13 apr 2009, 20:17 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Nico, Ziet er goed uit die bezemstuiver. Had je weer soep gemaakt die Jan zo lekker vond ? We hebben in Drenthe er hartelijk om gelachen en heel wat bij gepraat. Ik hoop dat het met je knie nu beter gaat. Ik hou me het volgend jaar wel aanbevolen om een gezellig zoekdag bij jullie mee te maken. Groetjes aan eenieder, Groetjes Paul 
|
| 13 apr 2009, 21:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi nico zoek je nog wel is met jan van schendel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 apr 2009, 21:15 |
|
 |
|
bikernico
|
Thanks ! voor alle leuke reacties Dit was een zoekdagje met Jan van Schendel, hij gaat donderdag onder het mes met zijn schouder... dus voor hem ff het einde van het zoeken...... als het goed is zoekt hij straks beter als voorheen Hoi Paul, het was deze keer te warm voor de snert, het was nu alleen maar slaatje en krentenbollen... op een lege maag kun je (lees ik) niet zoeken Jan vertelde nog dat hij je gesproken had bij het NK- in bovensmilde ( mij te massaal, meestal kom ik niet op zoekdagen) We moeten in het na de oogst zeker een keer afspreken..... ik zorg dan wel voor het eten groeten uit apeldoorn Nico
|
| 14 apr 2009, 09:00 |
|
 |
|
paul
|
bikernico schreef: Thanks ! voor alle leuke reacties Dit was een zoekdagje met Jan van Schendel, hij gaat donderdag onder het mes met zijn schouder... dus voor hem ff het einde van het zoeken...... als het goed is zoekt hij straks beter als voorheen Hoi Paul, het was deze keer te warm voor de snert, het was nu alleen maar slaatje en krentenbollen... op een lege maag kun je (lees ik) niet zoeken Jan vertelde nog dat hij je gesproken had bij het NK- in bovensmilde ( mij te massaal, meestal kom ik niet op zoekdagen) We moeten in het na de oogst zeker een keer afspreken..... ik zorg dan wel voor het eten groeten uit apeldoorn Nico Hoi Nico, Ik verheug me al erop, Groetjes Paul. Zie pb
|
| 14 apr 2009, 21:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|