|
|
Het is nu 20 apr 2026, 21:15
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Noob
Geregistreerd: 07 sep 2019, 14:23 Berichten: 38 Woonplaats: knokke-heist (België)
|
 Kistje
" Zeg, jij heb toch zo'n ding?" Ik vraag hem een beetje verbaasd wat voor een ding hij bedoelt. Hij antwoordt: " Zo'n ding voor zo in de grond te zoeken, weet je wel, geld en zo". Ah, die bedoelde mijn metaal detector.
Toen kwam het verhaal eruit. Zijn vader had in de jaren 80 een kistje begraven met een aantal gouden munten. Hij wist wel ongeveer waar, maar niet helemaal. Of ik het zag zitten om eens te komen met mijn detector. Maar natuurlijk!
Vandaag was het zover. Detector mee, schep mee, handschoenen mee.
Om een lang verhaal kort te maken; we hebben bergen zand en aangestampte grond verzet, maar nog geen kistje :-( Mijn " ding" gaf 2 mogelijke plaatsen aan, maar dat bleek helaas vals alarm.
Binnenkort hoop ik weer een poging te doen. Op een andere plek waar HET zou kunnen liggen.
Wordt vervolgd !
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 18 nov 2019, 16:10 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11171 Woonplaats: Maastricht
|
 Re: Kistje
Spannend... ben benieuwd! Vindersloon een gouden munt? Succes ermee. Groeten, Trash 
|
| 18 nov 2019, 17:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28321 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Noob,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, prachtig verhaal en ik hoop voor noop dat deze droom uitkomt je kunt nog altijd een zwembad maken als het niet lukt om de gouden munten te vinden wens je verder succes, maar het verhaal alleen verdiend meer grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 nov 2019, 18:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
succes tip zoek in alle metaal stand gaat hij dieper
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 nov 2019, 19:45 |
|
 |
|
speerpunt
|
Whow wat een gaaf verhaal Succes met de volgende poging 
|
| 18 nov 2019, 19:48 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11171 Woonplaats: Maastricht
|
Nog een tip: schakel de hoofdschakelaar van de stroom uit. Een detector wordt over het algemeen helemaal gek van al die stroom. Niet echt te doen anders... Groeten, Trash 
|
| 18 nov 2019, 20:49 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5283 Woonplaats: Kerkrade
|
Noob schreef: Zijn vader had in de jaren 80 een kistje begraven met een aantal gouden munten. Wordt vervolgd ! Weet zijn Vader het dan niet meer ????? waar het ligt of is de beste Heer niet meer onder ons............... mvg leon
|
| 18 nov 2019, 20:55 |
|
 |
|
Noob
Geregistreerd: 07 sep 2019, 14:23 Berichten: 38 Woonplaats: knokke-heist (België)
|
aureum schreef: Noob schreef: Zijn vader had in de jaren 80 een kistje begraven met een aantal gouden munten. Wordt vervolgd ! Weet zijn Vader het dan niet meer ????? waar het ligt of is de beste Heer niet meer onder ons............... mvg leon Navragen is niet meer mogelijk . Ach, een beetje spierpijn meer of minder Ik hoop alleen dat het er nog ligt en dat het bij de volgende poging boven komt. 
|
| 19 nov 2019, 10:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|