Leuk dagje onder een heerlijk zonnetje
Hoi metalheads
Gisteren een dagje vrijgemaakt om de benen te strekken. Volgens de weerberichten zou woensdag de enige droge dag zijn. Nou, ik kijk buiten en zie geen enkele wolk, maar ok..
In de ochtend mooi op tijd vertrokken om er optimaal van te genieten. Wanneer ik alleen op pad ga maak ik er standaard een sport van om bij zonsopgang op het akker te staan. Echt genieten altijd om de natuur dan te horen en zien "opstarten" . Nu in januari is dat wel te doen, maar in juli moet je dan toch vroeg uit de veren hoor

Ik ben trouwens groot voorstander van de global heating. Echt genieten zo de 29e januari in je truitje op het veld. Wat een weertje zeg
Anyway, ik was dus mooi op tijd op het veld. Evengoed heb ik de hele ochtend he-le-maal niks gevonden. Ja gebeurt ook wel eens hè! Ik verwachtte op dat akker toch wel een en ander, maar je hebt het niet voor het zeggen. We kennen dat gevoel allemaal wel denk ik.
Ok dan, na de lunch naar een klein perceeltje waar ik middeleeuws vind. Het ligt erg grof maar "doenbaar". Goede keuze zo bleek na een paar uurtjes. Mocht weer wat leuke dingetjes van moeder aarde ontfutselen

Helemaal niet veel ofzo, maar naar mijn idee wel weer de vondsten waar ik een tevreden gevoel van krijg. Het viel me op dat ik ongeveer 100.000 munten vond (gevoelsmatig dan hè), maar dit keer geen enkele middeleeuwer. Wel nog een follisje, maar die raakte ik kwijt geloof ik
Echt genieten die hobby van ons