|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
cees1955
|
 geen idee
Materiaal: koper Afmeting: 20 mm en 62 mm Gewicht: +/- 1,14 Gr Beschrijving van het voorwerp: Deze haakjes vind ik regelmatig in verschillende veldjes en ik weet echt niet waar deze voor dienden ? Die omcirkelde vorm gebruikte mijn oom vroeger in de kassenbouw om ramen met elkaar te borgen. Maar die waren weer niet van koper Iemand enig idee ?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jan 2020, 15:09 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: geen idee
cees1955 schreef: Materiaal: koper Afmeting: 20 mm en 62 mm Gewicht: +/- 1,14 Gr Beschrijving van het voorwerp: Deze haakjes vind ik regelmatig in verschillende veldjes en ik weet echt niet waar deze voor dienden ? Die omcirkelde vorm gebruikte mijn oom vroeger in de kassenbouw om ramen met elkaar te borgen. Maar die waren weer niet van koper Iemand enig idee ? ik denk dat jezelf al je antwoord hebt, denk ik mvg leon
|
| 04 feb 2020, 20:06 |
|
 |
|
cees1955
|
 Re: geen idee
aureum schreef: cees1955 schreef: Materiaal: koper Afmeting: 20 mm en 62 mm Gewicht: +/- 1,14 Gr Beschrijving van het voorwerp: Deze haakjes vind ik regelmatig in verschillende veldjes en ik weet echt niet waar deze voor dienden ? Die omcirkelde vorm gebruikte mijn oom vroeger in de kassenbouw om ramen met elkaar te borgen. Maar die waren weer niet van koper Iemand enig idee ? ik denk dat jezelf al je antwoord hebt, denk ik mvg leon Die twee L vormige kan ik wel in mee gaan Leon. je haakte het boven op het raam en bovenliggende raam kwam dan in de haak. Maar dat gaat bij die kleine niet lukken. Gr, Cees 
|
| 05 feb 2020, 17:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|