|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:13
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Loden penning ofzoiets?
Hoi lotgenoten Vond dit loden schijfje. Ik vermoed zo’n middeleeuws armenloodje oid. Weinig verstand van verder Ene zijde staat een ster Andere een kruis, lijkt een variant te zijn met extra stokken en globules. 16mm 2,02gr Lood
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 feb 2020, 18:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Loden penning ofzoiets?
radiohead schreef: Hoi lotgenoten Vond dit loden schijfje. Ik vermoed zo’n middeleeuws armenloodje oid. Weinig verstand van verder heb er ook enkele van gevonden, dacht zegellood, maar zijn ze niet leuk om te vinden, leuker als je weet wat het is zal de mijne ook eens plaatsen van de week grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 feb 2020, 19:42 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
Tja... Dit is Paul z'n afdeling... Via FB heb je zo een reactie. Jammer dat ie hier niet meer actief is 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 10 feb 2020, 23:37 |
|
 |
|
Yihaa
Geregistreerd: 07 maart 2017, 21:20 Berichten: 518 Woonplaats: Bollenstreek
|
_________________ *Zoekt en gij zult vinden!* XP Deus ll/XP-MI4
|
| 11 feb 2020, 00:19 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hoi Ja heb het ook op z’n FB pagina gezet. Hij is er mee bezig liet hij weten. Klopt idd die “ster” serie. Maar daar zijn ook niet alle varianten van beschreven. Ik wacht geduldig af 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 11 feb 2020, 11:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|