|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:04
|
We wensen Eric72 een voorspoedig herstel toe
| Auteur |
Bericht |
|
wimvanschaijk
|
 Re: We wensen Eric72 een voorspoedig herstel toe
Beterschap . hopen dat het meevalt en dat er iemand bij was.
groeten wim
|
| 19 feb 2020, 00:03 |
|
 |
|
Kadan
|
Beterschap Eric.
|
| 19 feb 2020, 19:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
Toch goed nieuws, Eric mocht vanmorgen eindelijk huiswaarts keren, hij kan de kleine nigra p en die mogelijk nog gaan komen poliklinisch laten verhelpen.
Gr Chris
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 19 feb 2020, 19:54 |
|
 |
|
Yvette&René
|
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 19 feb 2020, 20:01 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
Heel veel beterschap Eric  nu werken aan een spoedig herstel Hylke
|
| 19 feb 2020, 20:35 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
Sterkte en voorspoedig herstel Eric!
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 19 feb 2020, 20:48 |
|
 |
|
Graafmalloot
Geregistreerd: 03 dec 2015, 17:41 Berichten: 672 Woonplaats: omgeving Traiectus
|
Heel veel beterschap gewenst.
|
| 20 feb 2020, 08:43 |
|
 |
|
eeric72
|
ja hoor, ik ben inderdaad weer thuis. donderdagmiddag 13 feb. kreeg ik pijn op mijn borst, binnen 3 min. was de pijn zo heftig dat ik echt niet meer wist wat ik moest doen. zo heftig, zoveel pijn, alsof er een olifant op je borst staat en zijn andere 3 poten ook nog is optilt. echt heftig. nog is 2 min. later voel ik een raar gevoel in mijn mond en moet ik overgeven. op dat moment gaan er alle alarmbellen af in mijn lichaam en ben ik naar de huisarts gegaan. de moeder van mijn baas heeft me daar gebracht, gelukkig zit mijn huisarts 300 meter van mijn werk af. eenmaal daar is gelijk de ambulance gebeld en werd ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht. bij binnenkomst gelijk gedotterd, en tijdens dit dotteren hebben ze al weer een andere vernauwing gezien in een andere kransslagader. na 3 dagen op de hartbewaking te hebben gelegen mocht ik daarna weer naar de afdeling, en nu dus weer lekker thuis. in eerste instantie mocht ik gewoon gaan, toen weer niet ivm die andere vernauwing, en de volgende dag mocht ik toch weer wel naar huis, beetje vaag allemaal hoe dat gegaan is, maar in ieder geval blij dat ik weer lekker thuis ben. binnen 3 weken krijg ik nog een oproep en dan gaan ze via katherisatie kijken naar de vernauwing in mijn kransslagader en indien nodig dan ook meteen weer dotteren. nu rustig aan doen tot aan 2e behandeling, en daarna revalidatie traject in. maar euhhhhh,,, het belangrijkste, hij doet het nog onze eric en natuurlijk wil ik jullie via deze manier allemaal bedanken voor de hartverwarmende woorden die ik hier lees. echt super fijn, bedankt 
|
| 20 feb 2020, 09:19 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Eric pfff wat een toestand dat is schrikken gelukkig ben je er weer aan de betere hand en lekker thuis heel veel beterschap en suc6 met de volgende operatie. groetjes Antonio
|
| 20 feb 2020, 18:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
eeric72 schreef: ja hoor, ik ben inderdaad weer thuis. donderdagmiddag 13 feb. kreeg ik pijn op mijn borst, binnen 3 min. was de pijn zo heftig dat ik echt niet meer wist wat ik moest doen. zo heftig, zoveel pijn, alsof er een olifant op je borst staat en zijn andere 3 poten ook nog is optilt. echt heftig. nog is 2 min. later voel ik een raar gevoel in mijn mond en moet ik overgeven. op dat moment gaan er alle alarmbellen af in mijn lichaam en ben ik naar de huisarts gegaan. de moeder van mijn baas heeft me daar gebracht, gelukkig zit mijn huisarts 300 meter van mijn werk af. eenmaal daar is gelijk de ambulance gebeld en werd ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht. bij binnenkomst gelijk gedotterd, en tijdens dit dotteren hebben ze al weer een andere vernauwing gezien in een andere kransslagader. na 3 dagen op de hartbewaking te hebben gelegen mocht ik daarna weer naar de afdeling, en nu dus weer lekker thuis. in eerste instantie mocht ik gewoon gaan, toen weer niet ivm die andere vernauwing, en de volgende dag mocht ik toch weer wel naar huis, beetje vaag allemaal hoe dat gegaan is, maar in ieder geval blij dat ik weer lekker thuis ben. binnen 3 weken krijg ik nog een oproep en dan gaan ze via katherisatie kijken naar de vernauwing in mijn kransslagader en indien nodig dan ook meteen weer dotteren. nu rustig aan doen tot aan 2e behandeling, en daarna revalidatie traject in. maar euhhhhh,,, het belangrijkste, hij doet het nog onze eric en natuurlijk wil ik jullie via deze manier allemaal bedanken voor de hartverwarmende woorden die ik hier lees. echt super fijn, bedankt  top man en dat we deze lacht weer zien beterschap
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 feb 2020, 23:43 |
|
 |
|
gert1111
|
Hoi Eric,
Komt vast weer goed, ik spreek uit ervaring.
Sterkte en heb vertrouwen. gr gert
|
| 21 feb 2020, 23:26 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Hoi Eric,
Heftig! Een spoedig herstel gewenst!
Groet, Youri
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 23 feb 2020, 00:33 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Eric, Fijn te horen dat je er op tijd bij bent geweest  , en fijn om te horen dat je herstellende bent. Doe nu maar lekker rustig aan. Het komt allemaal weer goed. In het najaar zul je weer op volle snelheid over de velden kunnen rennen. Vele groetjes, en beterschap koempel. 
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 23 feb 2020, 13:37 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Goed om te horen dat je weer thuis bent en aan de beterende hand en dat je een grote beurt krijgt  hou je rustig kerel !!!!! gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 23 feb 2020, 16:38 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Beterschap Eric 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 23 feb 2020, 20:01 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
eeric72 schreef: ja hoor, ik ben inderdaad weer thuis. donderdagmiddag 13 feb. kreeg ik pijn op mijn borst, binnen 3 min. was de pijn zo heftig dat ik echt niet meer wist wat ik moest doen. zo heftig, zoveel pijn, alsof er een olifant op je borst staat en zijn andere 3 poten ook nog is optilt. echt heftig. nog is 2 min. later voel ik een raar gevoel in mijn mond en moet ik overgeven. op dat moment gaan er alle alarmbellen af in mijn lichaam en ben ik naar de huisarts gegaan. de moeder van mijn baas heeft me daar gebracht, gelukkig zit mijn huisarts 300 meter van mijn werk af. eenmaal daar is gelijk de ambulance gebeld en werd ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht. bij binnenkomst gelijk gedotterd, en tijdens dit dotteren hebben ze al weer een andere vernauwing gezien in een andere kransslagader. na 3 dagen op de hartbewaking te hebben gelegen mocht ik daarna weer naar de afdeling, en nu dus weer lekker thuis. in eerste instantie mocht ik gewoon gaan, toen weer niet ivm die andere vernauwing, en de volgende dag mocht ik toch weer wel naar huis, beetje vaag allemaal hoe dat gegaan is, maar in ieder geval blij dat ik weer lekker thuis ben. binnen 3 weken krijg ik nog een oproep en dan gaan ze via katherisatie kijken naar de vernauwing in mijn kransslagader en indien nodig dan ook meteen weer dotteren. nu rustig aan doen tot aan 2e behandeling, en daarna revalidatie traject in. maar euhhhhh,,, het belangrijkste, hij doet het nog onze eric en natuurlijk wil ik jullie via deze manier allemaal bedanken voor de hartverwarmende woorden die ik hier lees. echt super fijn, bedankt  Eric, ik ben erg blij om te lezen dat je weer thuis bent en het naar omstandigheden goed maakt ouwe Bossche Bol. 
|
| 24 feb 2020, 18:19 |
|
 |
|
sjoho
|
|
| 24 feb 2020, 19:33 |
|
 |
|
Dries Draaibas
|
Beterschap!
|
| 25 feb 2020, 06:57 |
|
 |
|
easyrider
|
Heel veel beterschap !!!!!
_________________ Nog zo gezegd......geen bommetje !!
|
| 04 maart 2020, 23:16 |
|
|