|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:54
|
Overzicht goud vondsten tot nu toe
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Overzicht goud vondsten tot nu toe
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 jul 2020, 23:00 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 05 jul 2020, 23:16 |
|
 |
|
viros
|
+ Om die reden plaatsen ook niet zoveel zoekers hun vondsten hier, denk ik zo Dat van mij ligt gelukkig goed opgeborgen bij mij vrouw haar werk{ nu maar hopen dat ze er niet mee vandoor gaat  } Ed 
|
| 06 jul 2020, 09:11 |
|
 |
|
woesel
|
viros schreef: + Om die reden plaatsen ook niet zoveel zoekers hun vondsten hier, denk ik zo Dat van mij ligt gelukkig goed opgeborgen bij mij vrouw haar werk{ nu maar hopen dat ze er niet mee vandoor gaat  } Ed  Klopt er word lang niet alles geplaatst hier. Ik krijg regelmatig prachtige vondsten te zien die niet op fora geplaatst worden. Ook bij oproepen van mijn kant krijg ik veel aangeboden, maar er word niets op het forum geplaatst. Ik begrijp het ook wel 
|
| 06 jul 2020, 09:15 |
|
 |
|
viros
|
woesel schreef: viros schreef: + Om die reden plaatsen ook niet zoveel zoekers hun vondsten hier, denk ik zo Dat van mij ligt gelukkig goed opgeborgen bij mij vrouw haar werk{ nu maar hopen dat ze er niet mee vandoor gaat  } Ed  Klopt er word lang niet alles geplaatst hier. Ik krijg regelmatig prachtige vondsten te zien die niet op fora geplaatst worden. Ook bij oproepen van mijn kant krijg ik veel aangeboden, maar er word niets op het forum geplaatst. Ik begrijp het ook wel  Dan zijn er nog van die mensen die plaatsen alles op FB waar alles te achterhalen is Gute Fund mijn vrienden 
|
| 06 jul 2020, 09:18 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
woesel schreef: Ik krijg regelmatig prachtige vondsten te zien die niet op fora geplaatst worden.
Ook bij oproepen van mijn kant krijg ik veel aangeboden, maar er word niets op het forum geplaatst.
Al met al denk ik zelfs dat het gros van de zoekers niets plaatst op fora allerhande. Zal ongetwijfeld om meerdere redenen zijn. We mogen natuurlijk ook niet vergeten dat niet iedereen die klik met fora heeft, zoals wij hebben. Wij zijn gewoon een beetje exhibitionistisch aangelegd  Velen zijn hier ook lid puur om wat mee te lezen hè, of inspiratie opdoen ofzo. Ook helemaal niks mis mee denk ik dan. Sommige mensen vinden het leuk om Youtube filmpjes te maken, andere genieten ervan om hier naar te kijken. Ik behoor tot de laatste groep, kan echt met veel plezier kijken naar die Engelse filmpjes. Terwijl ik er niet aan moet denken zelf zoiets te beginnen maken. Tegelijk ben ik wel redelijk actief op dit forum. Tja, niet te veel achter zoeken denk ik. 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 06 jul 2020, 10:43 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
Iedereen doet het anders, dat is ook mooi Ik verwacht ook geen geplande inbraak, maar de gelegenheidsdief meent wel het zo mee. Die kijkt niet wat hij pakt. verwacht niets van een vitrine of een alarm. Zorg voor goed hang en sluitwerk, goede verlichting ,en doe de deur op slot. Haal sleutels van ramen en deuren ze draaien ze echt van de buitenkant af om. Geloof me je kan je vondsten niet missen. gr wim
|
| 06 jul 2020, 22:39 |
|
 |
|
radiohead
|
Of huur effe een kluisje in de bank voor een paar tientjes per jaar 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 06 jul 2020, 23:33 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
Kan dat nog. gr wim
|
| 07 jul 2020, 22:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JE KAN HET WEER BEGRAVEN  moet die kerel eerst je md pikken en dan in je tuin gaan zoeken dat is wel een hele hoop werk
|
| 07 jul 2020, 22:19 |
|
 |
|
radiohead
|
wimvanschaijk schreef: Kan dat nog. gr wim Nederland weet ik niet, hier in België doe ik dat al jaren. Geloof dat ik 70 Euro per jaar betaal, dus daar moet je het niet voor laten natuurlijk.
Minelab Manticore
|
| 07 jul 2020, 23:07 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Ik meld even dat er sinds vorige week een uiterst zeldzame R3, volgens supplement Gouden Benelux, gouden dukaat van West Frisia kan worden toegevoegd aan mijn goudvondsten.
Adri
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 sep 2020, 14:53 |
|
 |
|
radiohead
|
Mooi man Adri Mag altijd apart geplaatst worden hè! 
Minelab Manticore
|
| 29 sep 2020, 15:52 |
|
 |
|
Roozjee
Geregistreerd: 16 mei 2016, 19:45 Berichten: 1589 Woonplaats: Zuid Beveland
|
You lucky bastard, well done! Grt Roozjee
|
| 29 sep 2020, 18:31 |
|
 |
|
Standeman
|
|
| 30 sep 2020, 08:32 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Ik zat deze topic nog is door te lezen, wel sneu voor Huntius, hij durft er niet voor uit komen dat hij nog nooit goud heeft gevonden. Adri PS : maar ik moest deze aan elkaar gevonden gouden zegelringen ringen nog even toevoegen en ja foto uit de hand genomen maar was terplekke op de vondstplek genomen. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 feb 2026, 11:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je hebt echt goud de handen Adri 
|