|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Roerbakmix
Moderator
|
 Goedenavond!
... of goedemorgen. Net wanneer je het leest; voor mij is het nu avond :)
Ik volg dit forum al geruime tijd, maar had recent maar eens een account aangemaakt. In 't dagelijks leven werk ik als arts in een groot academisch ziekenhuis in de Randstad en promoveer op de Klinische Epidemiologie (tegenwoordig weet iedereen opeens wat dat is :p), maar tussen de bedrijven door verzamel ik fanatiek antieke munten. Het focus ligt op sceatta's, en ik heb inmiddels een mooie collectie bij elkaar gespaard.
Daarnaast restaureer ik al langere tijd antieke munten, vooral door heel gericht gebruik te maken van de juiste chemicaliën bij de juiste oxidaties / encrustaties, etc.
Zoek nu en dan met de XP-deus; had hiervoor een White-DFX en die had ik toch beter in de vingers. Tips voor de Deus zijn van harte welkom, want heb toch het idee dat er meer uit te halen valt. Leuk te zien hoeveel kennis en mooie vondsten hier al bij elkaar verzameld zijn: zie er naar uit om er nog veel meer te zien.
_________________ Altijd op zoek naar sceatta's!
|
| 25 nov 2020, 22:48 |
|
 |
|
speerpunt
|
 Re: Goedenavond!
Hoi Roerbakmix Welkom op dit forum 
|
| 25 nov 2020, 23:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft Er zijn genoeg kenners die je van advies kunnen voorzien Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 26 nov 2020, 00:03 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom hier, plaats de vondsten maar. En foto`s van verzamelingen zijn altijd leuk om te zien, en van het restaureren ook. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 nov 2020, 09:48 |
|
 |
|
woesel
|
Welkom op ons forum 
|
| 26 nov 2020, 10:23 |
|