Mooi gevonden na de kerst!!
Vlak voor de kerst had mijn vader op de plek waar ik mijn fragment van een gouden munt vond een sceatta gevonden

hij is nu nog steeds heel erg blij er mee!! Vandaag terug gegaan naar de plek met op het begin weinig succes tot dat ik een piep kreeg en naar de grond keek en een blauw randje zag ik dacht dat zal toch geen Latene kraal wezen ik haalde hem uit de dikke vette klei bleek het een hele mooie blauwe kraal te wezen

mijn dag was al geslaagd!! Maar wat uren later op de dag en het vinden van een middeleeuwse gesp wou ik vragen of mijn pa nog wat had gevonden terwijl ik mijn schep in de grond stak zag ik iets donkers rond met een gaatje erin bleek het weer een super mooie kraal te wezen met allemaal geel er doorheen

wat gaf dat weet een kick twee topkralen aan het einde van de dag daarna nog een klein half uurtje verder gelopen dat ik even dat het weer raak was maar het bleek geen kraal te wezen maar wel iets van glas met een soort pin erdoor misschien iets van een sieraad het is wel oud in ieder geval!! Daarna gingen we toch maar naar huis het werd langzamerhand donker te worden en wat kouder!! Uiteindelijk een mooie dag gehad mij vader en Germaanse kniefibel en wat oude fragmenten en ik twee topkralen we hebben weer genoten!!
Verder iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en een fijne vakantie en natuurlijk niet te vergeten vele topvondsten toegewenst!!
Groeten Jesse