|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 23:28
|
Stand van zaken na een half jaar
| Auteur |
Bericht |
|
Lucas D
|
 Re: Stand van zaken na een half jaar
Bedankt Addie! Ben benieuwd wanneer de eerste oude sleutel naar boven komt. 
|
| 13 feb 2021, 11:15 |
|
 |
|
zeeuwsche pieper
Geregistreerd: 25 apr 2015, 10:58 Berichten: 512 Woonplaats: Provincie Zeeland
|
Mooie verzameling vondsten! Weet niet hoe groot je vitrine is maar in zo'n tempo heb je snel ruimte tekort Hoop dat de vorst snel uit de grond is want wil ook weer lekker zoeken 
|
| 13 feb 2021, 11:15 |
|
 |
|
Lucas D
|
zeeuwsche pieper schreef: Mooie verzameling vondsten! Weet niet hoe groot je vitrine is maar in zo'n tempo heb je snel ruimte tekort Hoop dat de vorst snel uit de grond is want wil ook weer lekker zoeken  Ik vrees dat ik dit jaar voor een grotere vitrine moet gaan kijken  En ja, die sneeuw is prachtig, maar ik begin ook ongeduldig te worden 
|
| 13 feb 2021, 11:17 |
|
 |
|
Brynckminator
|
Lucas D schreef: Brynckminator schreef: Mooie vondsten op een half jaar,met welke metaaldetector gevonden?Mijn eerste half jaar was dan zwakjes om het zo te zeggen,maar onder tussen al meer dan goed gemaakt.Goed bezig jij en er zullen nog veel toppers volgen.Good luck!!!
Groeten Brynckminator Leuke reacties allemaal! En mooi dat ook jij de draai te pakken hebt. Ik ben begonnen met een Minelab Vanquish 340, maar heb kort geleden de Minelab Equinox 800 aangeschaft. En daar heb ik geen spijt van  Lucas D zoek ondertussen al zes jaar hoor,in tussen tijd al heel wat moois mogen vinden 5 jaar deus en bijna 3 jaar Nox. groeten Brynckminator
|
| 13 feb 2021, 19:01 |
|
 |
|
Lucas D
|
Brynckminator schreef: Lucas D schreef: Brynckminator schreef: Mooie vondsten op een half jaar,met welke metaaldetector gevonden?Mijn eerste half jaar was dan zwakjes om het zo te zeggen,maar onder tussen al meer dan goed gemaakt.Goed bezig jij en er zullen nog veel toppers volgen.Good luck!!!
Groeten Brynckminator Leuke reacties allemaal! En mooi dat ook jij de draai te pakken hebt. Ik ben begonnen met een Minelab Vanquish 340, maar heb kort geleden de Minelab Equinox 800 aangeschaft. En daar heb ik geen spijt van  Lucas D zoek ondertussen al zes jaar hoor,in tussen tijd al heel wat moois mogen vinden 5 jaar deus en bijna 3 jaar Nox. groeten Brynckminator En heb je een voorkeur wat betreft Unox vs Deus?
|
| 13 feb 2021, 19:50 |
|
|