|
|
Het is nu 03 jun 2026, 13:51
|
| Auteur |
Bericht |
|
mart hoffmann
|
 de 'primeur'
Hier is ie dan de eerste 'verbodbord' voor magneetvissen.
groeten, Mart
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door mart hoffmann op 09 mei 2009, 17:10, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 09 mei 2009, 16:56 |
|
 |
|
speerpunt
|
 Re: de 'primeur'
Das niet zo mooi op zijn zwakst gezegd.. Dit verbod telt voor hoeveel meter of is dit meteen voor heel delft Wanneer gaan ze die bodem dan eens schoonmaken van al dat oorlogstuig.. Groetjes Rob 
|
| 09 mei 2009, 17:01 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: Hier is ie dan de eerste verbodbord voor magneetvissen.
groeten, Mart Mooi bord. Staat ook leuk in je vitrine  Wat een kleuters zijn het weer zeg. Staat er ook een boete op het vissen??? En geef mij even antwoord op de pb naar jou als je wil. Dagobert
|
| 09 mei 2009, 17:09 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Rob, een verbodsbord heeft een rode omlijsting met een wit binnenveld  . Hier staat dat 'ze' het liever niet hebben dat we er gaan vissen. groeten, Mart
|
| 09 mei 2009, 17:09 |
|
 |
|
speerpunt
|
mart hoffmann schreef: Hoi Rob, een verbodsbord heeft een rode omlijsting met een wit binnenveld  . Hier staat dat 'ze' het liever niet hebben dat we er gaan vissen. groeten, Mart Dat is goed bekeken Martin Groetjes Speerpunt
|
| 09 mei 2009, 17:14 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
nou zeg hebben ze ook meteen die magneet erbij gehangen als voorbeeld mischien kun je er t bord mee omtrekken wel jammer maar er zullen nog wel genoeg plekken zijn om te vissan toch groet paul
|
| 09 mei 2009, 17:16 |
|
 |
|
bacchus
|
hallo allemaal het lijk mij een bord wat door gemeente is gemaakt,maar officieel niet geldt volgens de wet verkeer en handhavingwet,volgens mij gaat het hier om een gemeente lijke verordering en niet officieel grt jacob 
|
| 09 mei 2009, 17:25 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Ja en het staat nog hoog ook en is redelijk wat grote betreft, ik ben nagenoeg twee meter (ik hoor sommige mensen denken, ok ook in het rond  ). groeten, Mart
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 mei 2009, 18:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
he is gewoon een waarschuwing van uit de gemeenten
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 mei 2009, 19:29 |
|
 |
|
Mat
|
Bord houd zowie zo in dat de gemeente eenieder waarschuwd in deze. Als er per toeval een granaat naar boven wordt getrokken en dit ding gaat af en er vallen gewonden of doden, dan heeft de gemeente zijn rug vrij en wordt alles op de overtreder vehaalt. Dit bord is geen plaatselijke verordening, deze borden zijn rons, dus een verbodsbord. Volgens mij kan je dit bord wel vergelijken met de borden verboden toegang, als men iemand daar trapeerd ben je ook zuur. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 09 mei 2009, 19:38 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 09 mei 2009, 21:33 |
|
 |
|
dikkie
|
Het bord is een wens van de politie om er niet te zoeken. Ga je er wel zoeken is er geen hond die je iets kan maken. Haal je een granaat naar boven en je bel de politie, hebben ze gewoon te komen. Nergens in de Nederlandse wetgeving is er ook maar 1 artikel of subartikel te vinden die het magneetvissen kan verbieden. Geen artikel nummers zijn van toepassing....dus Mat, verboden toegang heeft dat wel. Domste van alles...ze hebben het aan 1 waterkant gezet...niet aan de overkant. Kosten op een vinder, ongeacht de gevolgen zijn niet te achterhalen op de vinder. De gemeente is nu 1 week verder en heeft, buiten het plaatsen van 1 bordje, nog niets ondernomen.....wie verantwoordelijk?
Zouden ze er een APV van maken kan je dit uiteraard aanvechten...argumenten genoeg... En volgens mij is het een ander bord dan het bord wat bedoeld wordt bij explosieve....hoe zou een vreemde dit interpreteren...gevaarlijke voorwerpen...liggen er kapotte flessen,oude accu's...zeg het maar. Je zou met je bootje daar je anker laten vallen...heb je gelijk een wijnkelder in je schip.
Laat de gemeente gewoon zijn werk doen...opruimen die zooi.
Dirk
|
| 09 mei 2009, 21:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
weet waar het nu om gaat als zo ding afgaat en er staan of lopen anderen mens bij dan heb je de poppen aan het dansen en zo dekt de gemeent zeg in kan je de gemeent niet de schult geven er staat een bord daarom is dat gr de ed 
|
| 09 mei 2009, 22:06 |
|
 |
|
Defixio
|
Tis niet te geloven....echt niet te geloven....weer ongeschoren op de foto Mart!
|
| 09 mei 2009, 22:55 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
dikkie schreef: Je zou met je bootje daar je anker laten vallen...heb je gelijk een wijnkelder in je schip. Nou een wijnkelder is niet zo verstandig, beter is iets van Schulp in boot te hebben in dat geval, past beter bij de locatie  groeten, Mart Ps, Maurits als je goed kijkt heb ik ze zijkanten geschoren en onder de onderkinnen (was nog berg werk ook  )
|
| 09 mei 2009, 22:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mart je hebt dat bord net zelf op gevist 
|
| 10 mei 2009, 09:38 |
|
 |
|
archeonist
|
Handig zo'n bord, weet je meteen dat het interessant genoeg is om te magneetvissen 
|
| 10 mei 2009, 11:48 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Mart, Ongelooflijk!!! Maar als er inderdaad explosieven op de bodem liggen, dan kan ik dat wel begrijpen, maar dan moeten ze er zorg voor dragen dat deze opgeruimd worden. (Is mijn mening). Het lijkt me wel spannend om dit mischien in de toekomst ook eens te gaan doen. Zit er over na te denken. Mijn dochtertje heeft namelijk een nieuwe fiets nodig. Vele groeten, en veel succes met het magneetzoeken, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 10 mei 2009, 12:00 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Jvlivs schreef: Mijn dochtertje heeft namelijk een nieuwe fiets nodig. ,
. Hoi John, het is idd erg leuk om te doen  , en vorige week heeft Dirk idd een fiets voor zijn dochter gevonden, met sleutel erin  . groeten, Mart
|
| 11 mei 2009, 06:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 29 mei 2009, 11:30 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 29 mei 2009, 15:12 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Heb op dat stuk ook een keer mijn magneet in het water gegooid, maar nooit gevaarlijk spul, alleen een oude strijkbout met verder wat ijzerschroot. (zie foto)
Groeten,
Nandus
|
| 29 mei 2009, 18:05 |
|
 |
|
Pennyman
|
rot voor je mart wat een snukkels om zo maar te zeggen maar ijgenlijk moeten ze blij zijn dat we die fietsen van de bodem af juttenmaar ijgelijk hebben ze ook weer gelijk want vijlighijd gaat voor
pennyman
_________________ Zoeken met een detector. Het houd je van de straat.
|
| 29 mei 2009, 18:17 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Ik lees nog altijd niets over een verbod, alleen een negatief advies volgens mij.....
aan de andere kant...... je hebt wel het vermogen ambtenaren in beweging te brengen, en das op zich wel een prestatie....
|
| 29 mei 2009, 19:10 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Muta Abundantia schreef: aan de andere kant...... je hebt wel het vermogen ambtenaren in beweging te brengen, en das op zich wel een prestatie.... Hoi Muta, vraag maar een keer aan Addie welke ambtenaren we nog meer in beweging hebben gekregen en hoe  (let wel, het was een week na plaatsing van 'het' bord', EN een kleine 50 meter er vandaan  . groeten, Mart
|
| 30 mei 2009, 00:57 |
|
|