|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
polman
Geregistreerd: 05 jun 2019, 18:39 Berichten: 371 Woonplaats: Rijswijk
|
 Beslagje??
Materiaal:koper??
Afmeting:30 mm. Ruim 2 mm dik
Gewicht:10,4 gram
Beschrijving van het voorwerp: Vond vanmiddag dit dingetje. Er is met puntjes een versiering op gemaakt. Zie foto. Achterzijde zit dikke laag koek op. Het lijkt of er twee bevestigingspunten op de achterzijde zitten.
Bijvondsten. Van Romeins tot nu. Iemand een idee waar ik aan moet denken?
Mvg rené
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 jan 2021, 20:23 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Beslagje??
hallo ik zou bijna zeggen romeins, maar dan zou het stukje toch nog eens beter schoon moeten maken, en ff foto's bij dag licht ervan maken zodat we de voorkant beter zien mvg leon 
|
| 16 jul 2021, 20:34 |
|
 |
|
polman
Geregistreerd: 05 jun 2019, 18:39 Berichten: 371 Woonplaats: Rijswijk
|
 Re: Beslagje??
Heb geprobeerd om hem schoner te krijgen maar valt niet mee. ( voor mij tenminste). Heb onder een loep de bijgevoegde tekening gemaakt van de versiering die ik kan zien. Er zijn nog meer pintjes te zien maar kan daar niets uit halen. Hoop dat het hierdoor iets duidelijker is. Op de achterzijde lijkt het of er twee bevestigingspunten hebben gezeten.
Mvg rené
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 15 aug 2021, 10:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|