|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Leuk gespje
Hoi vrienden, Gister nog eens een dagje in de regen en wind wezen zoeken. Wat een ellende Onder andere deze gesp gevonden. Ik vind het wel een leukje.. Als ik het goed begrijp is dit zowat laat middeleeuws? Kan iemand hier meer over vertellen aub? 37x17mm Verzilverd brons Groet
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 22 okt 2021, 12:18 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Leuk gespje
 Leuke gesp Ge, zo rond 1400-1500 Heeft denk ik ook nog een gespplaat aan gezeten viewtopic.php?f=564&t=55754
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 22 okt 2021, 16:30 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Mooi gespje  weer eens wat anders,die kelten gaan ook vervelen  . gr.joppie
|
| 22 okt 2021, 17:46 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Haa bedankt Peter  Zo in die periode vermoedde ik het ook zo'n beetje joppie schreef: Mooi gespje  weer eens wat anders,die kelten gaan ook vervelen  . gr.joppie Ik heb nog getwijfeld of ik de foto van dat follisje zou plaatsen. Toch maar niet. 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 22 okt 2021, 18:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|