|
|
Het is nu 20 apr 2026, 09:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
cees1955
|
 Divers gevonden
Waren diverse vondsten vandaag. Christus kind met hoofd (eindelijk) wat munten, knikkers, gespjes, klein leer beslag, een bikkel en weer een lakenlood van Leyden.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 okt 2021, 16:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28320 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Divers gevonden
heerlijk gevonden weer in dat fantastisch weertje  is genieten buiten, vooral in de bossen, wat een kleuren pracht gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 okt 2021, 16:23 |
|
 |
|
cees1955
|
Coinhunter Chris schreef: heerlijk gevonden weer in dat fantastisch weertje  is genieten buiten, vooral in de bossen, wat een kleuren pracht gr Chris  Tis prachtig Chris maar van mij kunnen ze niet snel genoeg van de bomen zijn die blaadjes Wordt bekant begraven door al die bladeren Bladblazer maakt over uren Liep vandaag tussen de fazanten, hazen en ganzen. Gr, Cees 
|
| 27 okt 2021, 16:28 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
cees1955 schreef: Tis prachtig Chris maar van mij kunnen ze niet snel genoeg van de bomen zijn die blaadjes Wordt bekant begraven door al die bladeren Bladblazer maakt over uren Liep vandaag tussen de fazanten, hazen en ganzen. Gr, Cees  ook een lust voor het oog vroeger heb ik bijna 25 jaar op militair gezocht en was veel in de bossen (Ardenne/Eifel) en daar heb ik al wat dingen meegemaakt met wilde zwijnen en herten, zat op mijn knieën iets uit te graven, plots een geroffel, gestampt wat op me af kwam, een joekel van een beer(mannelijk zwijn) kom recht op af, op het laatste moment neigt deze naar de linker kant van mij, was schrikken een andere keer loop ik een hele grote kuil in, een soort van moerasgebied en hoor iets knorren, loop verder liggen daar minstens 50 zwijnen en ontelbare biggen in een modderbad te te nemen  wegwezen zo snel ik kon slechte dingen vergeet je nooit meer, maar de goede ook niet, dat zijn de herinneringen die je koesteren moet gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 27 okt 2021, 16:37 |
|
 |
|
cees1955
|
Coinhunter Chris schreef: cees1955 schreef: Tis prachtig Chris maar van mij kunnen ze niet snel genoeg van de bomen zijn die blaadjes Wordt bekant begraven door al die bladeren Bladblazer maakt over uren Liep vandaag tussen de fazanten, hazen en ganzen. Gr, Cees  ook een lust voor het oog vroeger heb ik bijna 25 jaar op militair gezocht en was veel in de bossen (Ardenne/Eifel) en daar heb ik al wat dingen meegemaakt met wilde zwijnen en herten, zat op mijn knieën iets uit te graven, plots een geroffel, gestampt wat op me af kwam, een joekel van een beer(mannelijk zwijn) kom recht op af, op het laatste moment neigt deze naar de linker kant van mij, was schrikken een andere keer loop ik een hele grote kuil in, een soort van moerasgebied en hoor iets knorren, loop verder liggen daar minstens 50 zwijnen en ontelbare biggen in een modderbad te te nemen  wegwezen zo snel ik kon slechte dingen vergeet je nooit meer, maar de goede ook niet, dat zijn de herinneringen die je koesteren moet gr Chris  Ze zijn heerlijk op je bord als ze goed bereidt zijn door de kok Gr, Cees 
|
| 27 okt 2021, 16:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 okt 2021, 16:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|