|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:49
|
| Auteur |
Bericht |
|
Marcelxp
|
 Re: nieuwe plannen
Veel succes kerel
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden". http://www.gezochtengevonden.be http://www.facebook.com/boekgezochtengevonden
|
| 24 nov 2021, 17:33 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Beste Wessel, veel succes met je nieuwe plannen en bedankt voor je mooie uitgebreide bijdragen hier op het forum op jouw vakgebied! Heb er zelf soms van gesmuld en zeker geleerd! Top! Groeten, Trash
|
| 24 nov 2021, 17:39 |
|
 |
|
sjk75
Geregistreerd: 12 maart 2016, 19:22 Berichten: 804 Woonplaats: friese wouden
|
heel veel succes gewenst wessel.... maar je hebt gelijk om t zo te doen.... en we zien je boek vanzelf verschijnen 
|
| 24 nov 2021, 19:46 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
wessel...... jammer...... wens je veel plezier met het uitwerken van je boek...... mvg leon 
|
| 24 nov 2021, 19:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi Wessel bedankt topper  voor de mooie tijd ja aan alles komt een eind wij komen elkaar altijd wel weer tegen al is het op de Camping zo als toen succes en tot horens 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 nov 2021, 23:15 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 25 nov 2021, 00:21 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Wessel, ik wens je allereerst veel succes met het geplande boek over hoog middeleeuwse vondsten, ik verwacht dat het een mooi standaardwerk voor de toekomst gaat worden  . Misschien geen actieve moderator meer, maar je blijft, zoals je schrijft, gezellig meekijken. Ik weet dat je Facebook liefhebbers dikwijls met hun sleutelvondsten doorverwijst naar Bodemvondstenwereld en ik ga er vanuit dat je dat blijft doen  . Misschien ook wel met andere vondsten, maar dat weet ik niet. Het gaat je goed kerel  . Groet, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 25 nov 2021, 00:39 |
|
 |
|
lieropp
Moderator
|
Beste Wessel,
ik stond altijd versteld van jouw kennis en inzet. Die gaan we inderdaad heel erg missen. Maar ik snap je ook wel en ik wens je het allerbeste voor de toekomst en succes met je volgende levensfase.
Gr Peter
|
| 26 nov 2021, 13:40 |
|
 |
|
woesel
|
aureum schreef: wessel...... jammer...... wens je veel plezier met het uitwerken van je boek...... mvg leon  Dank je wel leon en jij succes met jou boek wij kruisen elkaar wel op dit forum maar zal geen probleem zijn omdat onze benadering van onderwerp toch anders zal zijn Dank voor jou aardige en opbeurende p.b tjes. Jij ook veel plezier met jou onderzoek 
|
| 23 jan 2022, 23:48 |
|
 |
|
Luuk1979
|
Beste Wessel, Ik had dit topic helemaal gemist Ik wil je erg bedanken voor alle prachtige determinaties op dit forum en ook al op MBF in het verleden. Je enthousiasme en je inzet gaan gemist worden! Heel veel succes met je nieuwe uitdaging. We houden vast wel contact via de app en je komt ook wel weer eens zoeken in het hoge noorden toch? Nogmaals dank! Mvg, Luuk
|
| 24 jan 2022, 18:54 |
|
 |
|
woesel
|
Hallo Luuk er zullen wel meer mensen zijn die het ontgaan zijn, maakt verder ook niet uit. Met een groot gros Noorderlingen heb ik wel contact via whatsapp of messenger En zo zie ik het moois van zelf wel voorbij komen  of een snelle determinatie op het veld Ik ga je zien kerel 
|
| 24 jan 2022, 19:08 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|