|
|
Het is nu 04 maart 2026, 11:13
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
rocky
Geregistreerd: 20 mei 2008, 13:12 Berichten: 493 Woonplaats: vl brabant
|
 bijl
hallo zoekvrienden allemaal  vandaag dit ijzeren bijltje gevonden met mijn magneet ben al een paar pogingen gaan doen met de magneet maar buiten dit alleen maar rommel tot nu toe ben over een paar dagen samen met octavianvs gaan vissen. ik gooi de eerste maal in en zat al direkt muurvast na even vloeken ben ik er dan toch achter gesprongen (kouddddddd) en dan kreeg ik hem nog niet los en dan maar de auto eraan vast gemaakt! na goed door te trekken is hij dan toch gelost! ongelofelijk die trek kracht! ik ga toch al nergens meer zoeken waar ik de auto niet kan inschakelen want dan ga ik mijn magneet snel kwijt zijn! (twas al bijna vanda) maja. ben toch al blei met dit bijltje. iemand een idee hoe oud dit is? groetjes
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://sprekend-verleden.tripod.com
|
| 21 mei 2009, 17:10 |
|
 |
|
Octavianvs
|
 Re: bijl
Goe gevonden rocky toch al iets redelijk deftig nu En je hebt hem al schoongemaakt, hoe hedde da gedaan? Citaat: dan kreeg ik hem nog niet los en dan maar de auto eraan vast gemaakt! na goed door te trekken is hij dan toch gelost! diezelfde dag nog ben ik ook 2x muurvast geraakt met de magneet en heb hem er ook met de auto moeten uittrekken. Dus NIET VISSEN WAAR JE in geval van nood NIET MET DE AUTO BIJKAN. grtn oct
Laatst bijgewerkt door Octavianvs op 21 mei 2009, 17:53, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 21 mei 2009, 17:34 |
|
 |
|
rocky
|
opgeschuurd met een stale borstel en dan laten drogen en dan met olie ingesmeerd. ken geen andere manier  ziet er toch goed uit vind ik. groetjes
|
| 21 mei 2009, 17:43 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Toch er nog wat redelijks eruit gehaald  Hoeveel trekkracht heeft die magneet van jou  Ben ik eigenlijk wel naar benieuwd? Grt Alphen
|
| 21 mei 2009, 20:53 |
|
 |
|
rocky
|
wij hebben elk zo een supper magneet van mart hoffmann gekocht. zou rond de 240kg liggen is mij verteld! soms krijg je hem goed los of verlies je je voorwerp als je het naar de kant haald. en andere keren warsch als het voorwerp te groot is zit hij muurvast! dacht eerst dat dit de trekkracht niet kon zijn en dat hij gewoon ergens vast achter zat maar het was weldegelijk metaal waar hij aan hing. misch hing hij juist achter het voorwerp met de magneet ofzo maar hij was met de trekkracht van mij en kris niet los te krijgen! ik stond op het punt hem te laten liggen maar de paarden van de auto hebben hem toch terug bezorgd heb er al fameus op gevloekt maar dit bijltje maakt het toch al iets beter. hopelijk volgen er nog mooie dingen. groetjes
|
| 21 mei 2009, 21:15 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Bedankt voor je info, ik heb ook twee besteld bij Mart, ik wou ze eens even uitproberen vanuit de kano, moet ik toch maar even uitkijken, anders trek ik me eigen naar de bodem Grt Alphen
|
| 21 mei 2009, 21:36 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
alphen schreef: Bedankt voor je info, ik heb ook twee besteld bij Mart, ik wou ze eens even uitproberen vanuit de kano, moet ik toch maar even uitkijken, anders trek ik me eigen naar de bodem Grt Alphen dan toch maar met een olietanker op pad gaan Rene die trek je niet zogauw naar onder Rocky ,mooie bijl kan zomaar een paar honderd jaar oud zijn gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 mei 2009, 21:38 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Rocky,.. mooie vondst kerel,.. ik heb wat liggen speuren maar ik denk dat het een late middeleeuwer is,. je krijgt er wel 2 dingen van van die magneet,.. en dat magweleen nate broek,.. en spierballen grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 21 mei 2009, 22:53 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
tussen 1650-1750 denk ik Zoek binnekort een plaatje 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 05 jun 2011, 13:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |