mededeling site John Kuipers

Beste leden
Er is zeer goed nieuws vandaag omtrent de site van John Kuipers en dat is door de site in lucht te houden voor het nageslacht dat nooit verloren mag gaan, John heeft er een deel van leven ingestopt en er talloze uren in geïnvesteerd erin gestopt, maar vooral de energie en passie mag niet vergeten worden.
Met dank aan Huzaar die dit onder de aandacht bracht ben ik meteen aan de slag gegaan en ben via Email aan de slag gegaan en John was meteen bereid om eraan mee te werken, dit Email verkeer heb ik meteen gedeeld met "jullie"

Nadat ik mijn aandeel heb volbracht is Vincent alias 'ramsbrug' er verder mee aan de slag gegaan samen met onze webhoster Jordi.
Het resultaat is te zien op 't profiel van "ons forum" bovenaan in de vorm van banner.
Om op de site te komen klik je links bovenaan het forum overzicht op de banner

Verder gaan we kijken of we nog in de toekomst interessante stukken kunnen toevoegen aan de site van John buiten onze eigen rubriek
"religie".
Tenslotte wensen 'we jullie' veel plezier toe met de nieuwe site en uiteraard met 'onze vertrouwde forum bodemvondstenwereld'.
Groet Chris/Vincent namens beheer BVW