|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
Magneetvondsten, de messen
| Auteur |
Bericht |
|
mart hoffmann
|
 Magneetvondsten, de messen
Beste allen, laatste tijd wat aan het schoonmaken en fotograveren geweest om een leuk idee te geven wat we zoal hebben gevonden.
groeten, Mart
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 mei 2009, 13:06 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
 Re: Magneetvondsten, de messen
en meer 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 mei 2009, 13:07 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
en meer 
|
| 25 mei 2009, 13:08 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
en meer 
|
| 25 mei 2009, 13:09 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
en wat heften
|
| 25 mei 2009, 13:11 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
en meer 
|
| 25 mei 2009, 13:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Vet gaaf man wat je hier allemaal laat zien. Heb nog geen een mes gevonden(helaas) maar dat zal zeker nog wel komen. Ik zal in iedergeval vaak op pad gaan om mijn geluk te beproefen.
Gefeliciteerd met deze mooie vondsten. Had je Zondag nog iets opgevist met de super magneet.
Dagobert
|
| 25 mei 2009, 14:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
prachtig overzicht met mooie foto,s MART en mooie messen en heften bedankt voor het plaatsen heb je ze gestraald gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 mei 2009, 20:52 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hoi Mart, ben zoals je weet afgelopen zondag samen met van Zandwijk in de kasteelgracht alhier aan het magneetvissen geslagen.We hebben er de hele morgen gevist,maar tot nu toe alleen een groot aantal nagels van de vroegere ophaalbrug naar boven gehaald  . We blijven echter volhouden,want de magneet sloeg wel enkele malen goed vast op voorwerpen die erg diep in de modder zaten.Het is in ieder geval wel erg spannend en ik geloof vast dat we binnenkort iets leuks naarboven zullen trekken. Alleen de aanhouder wint !!!!!!!!!!!!!!!! Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 25 mei 2009, 21:09 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 25 mei 2009, 21:32 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Beste allen , bedankt voor de reactie's  . @ Dagobert, ik heb gister nog heel even gevist op een nieuwe locatie (zie afbeelding) @ Bubba, ik dremel de voorwerpen op de laagste stand met een hard steentje. @ Addie, mijn mening is dat het vinden van nagels één van de vereiste is om oude voorwerpen te kunnen aantreffen  groeten, Mart
|
| 26 mei 2009, 08:59 |
|
 |
|
bubba
|
o.k dremelen bedankt voor de reactie' gr bub 
|
| 26 mei 2009, 20:51 |
|
 |
|
melpatcindy
|
mooie fotos mart en hele mooie mesheften gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 26 mei 2009, 22:39 |
|
 |
|
dagobert
|
Heb vandaag ook mijn eerste met te pakken. En nog wel met benen handvat ook. Ik prijs me erg gelukkig vandaag.
Dagobert
|
| 26 mei 2009, 23:38 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Dagobert, geweldig  , ik ben benieuwd naar de foto. @ Bubba, als het goed is is dit het nummer van het steentje 'Dremel' nr8193 ( is een rond 'oranje' gekleurd steentje). Als je net met een nieuw steentje begint lijkt het of het niet wil schuren, maar dat gaat snel over, en dan gaat het geweldig  . groeten, Mart
|
| 27 mei 2009, 01:03 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: Hoi Dagobert, geweldig  , ik ben benieuwd naar de foto. @ Bubba, als het goed is is dit het nummer van het steentje 'Dremel' nr8193 ( is een rond 'oranje' gekleurd steentje). Als je net met een nieuw steentje begint lijkt het of het niet wil schuren, maar dat gaat snel over, en dan gaat het geweldig  . groeten, Mart Balen!!!! Ben ik een uur aan het dremelen. Breekt het meseje van het heft af. Nu heb ik alleen nog het heft.  Op het mesje zat een dikke korts en met de dremel heb ik stukje voor stukje geprobeerd de korts eraf te dremelen. Helaas,mesje brak af. Dagobert
|
| 27 mei 2009, 14:31 |
|
 |
|
bubba
|
bedankt voor de info MART 
|