|
|
Het is nu 25 apr 2026, 22:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
Voor alles is een eerste keer
| Auteur |
Bericht |
|
Muta Abundantia
|
 Voor alles is een eerste keer
Zo ook voor Muta en bodemvondsten! Vandaag voor het eerst op pad geweest met een supermagneet Best wel geinig en ik had er ook noges prima weer bij. Niet heel veel gevangen maar iedere vondst is voor een newbie zoeker nog leuk.... Zo vond ik een redelijk oude fuik, waar ook nog een rivierkreeft van ongeveer 15 cm in verstrikt zat. de rivierkreeft heeft zijn vrijheid herwonnen. de mooiste vondst van vandaag is een dolk. hierbij een foto van het dolkje. Het leuke is dat we morgen weer een hele dag op pad kunnen!!!!! Weet iemand wat voor weer er is voorspeld voor morgen??
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 mei 2009, 20:11 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Voor alles is een eerste keer
Mooi gevonden Hester kon wel eens een militaire zijn, grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 31 mei 2009, 20:20 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7040 Woonplaats: Silversun
|
Leuk Muta pas maar op dat je er niet aan verslingerd raakt  morgen gaat het stormen hagelen regenen sneeuwen en onweren dus pas maar op gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 31 mei 2009, 20:25 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
mooi weer, neem de zonnebrand maar mee  . leuk mesje ,ikdenk dat bert gelijk heeft  . gr.joppie.
|
| 31 mei 2009, 20:50 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
klasse muta ja ja , nu ben je verkocht hoor gefeli met dit RAMBO KNIFE gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 mei 2009, 21:06 |
|
 |
|
Mat
|
Kijk het bloed zit er nog aan, bloedgroep O positief zoals ik kan beoordelen. Morgen heb je de cops aan de deur. Ik zou direkt teruggaan naar die plaats, mischien dat er nog meer ligt. GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 31 mei 2009, 21:12 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
hahahah rambo knife idd kermis ding denk ik. maarrrrrrrrr zolang je niet een verwende zoeker bent is het een lache vondst! op het handvat staat te lezen Bw we zaten al te grappen.... Burgerwacht... @ Mat..... op de plek waar deze dolk vandaan kwam hadden we eerder al als oogvondst een kluis gevonden dus jah..... wie weet wat we daar nog meer gaan opduikelen....
|
| 31 mei 2009, 21:13 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
Muta Abundantia schreef: hahahah rambo knife idd kermis ding denk ik. maarrrrrrrrr zolang je niet een verwende zoeker bent is het een lache vondst! op het handvat staat te lezen Bw we zaten al te grappen.... Burgerwacht... @ Mat..... op de plek waar deze dolk vandaan kwam hadden we eerder al als oogvondst een kluis gevonden dus jah..... wie weet wat we daar nog meer gaan opduikelen.... kluis / dolk misschien een dumpplaats van de lokale mafia gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 mei 2009, 21:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 jun 2009, 11:13 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
toch nog even verder gezocht.... Bw blijkt te staan voor Bundeswehr. http://www.messerhandel.com/shop/popup_ ... p/pID/2444dit is een wat minder gehavende versie van hetzelfde mes... Mijn duits is een beetje roestig en in het nederlands vind ik er niets over..... maar wat ik denk te begrijpen uit de sites die ik tegenkwam bij mijn zoektocht is dat dit mes gemaakt is in 1969/1970 of 1971.......  dan issie veertig jaar oud bijna..... het wordt een steeds leukere vondst! 
|
| 01 jun 2009, 18:40 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Hester, Prachtig man!!!! Ik heb de magneet ook afgelopen vrijdag ontvangen en dezelfde avond nog geweest. Ik had alleen een oude bagagedrager van een fiets gevonden  . En een groot stuk ijzer dat ik maar moeilijk van de magneet af kreeg. (Ik had in de rivier de Worm gezocht). Vele groetjes, en veel succes, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 01 jun 2009, 20:12 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
hahah bagagedrager had ik ook.... van een opoefiets..... MET standaard. spijkers heb ik inmiddels ook een lifetimesupply van en er kwam ook een ijzeren bijzettafeltje in twee delen boven de waterspiegel......
Vind het toch wel geinig om te doen eigenlijk....
|
| 01 jun 2009, 20:15 |
|
 |
|
yabba
Geregistreerd: 15 maart 2009, 21:48 Berichten: 59 Woonplaats: Kerkrade
|
|
| 01 jun 2009, 20:19 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Yabba, Er kwam wel een schol bovendrijven. (Volgens mij had ik een voorn geraakt met het magneet). Groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 02 jun 2009, 16:35 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
|
| 02 jun 2009, 16:48 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi John en Muta, het begin is er  . Voor mij heeft ook even geduurd voor ik wist hoe en waar  . @Muta/maurits, laten we een keer afspreken, dan gaan we weer eens een poossie 'vissen'. John, jij bent ook van harte welkom  , maar ik denk dat je wel ff onderweg bent vanuit het limburgse  . groeten, Mart
|
| 02 jun 2009, 22:15 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Ja leuk Mart!
Roep maar wat!
|
| 02 jun 2009, 22:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Voor alles is een eerste keer klop muta 100% gelijk 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 jun 2009, 22:31 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik ben vanmiddag nog even geweest oa deze manlicher patroon gevonden. Mijn dochter had er gisteren meerdere waaronder een drietal op de clip nog maar heeft ze weer weggegooid.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 jun 2009, 22:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|