Logo
Het is nu 03 maart 2026, 19:38

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 moderators 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht moderators
Een goedeavond,

wilde ff wat kwijt, waarom het is weet ik niet/gaat me ook niets aan verder. Maar zag dat moderator woesel geen forumlid meer is. Erg jammer, hij gaf altijd mooie dtm.

Ook bij steentijd staat het wat op een laag pitje, voghel ( moderator )is gelukkig wel lid, maar zie al poosje geen reacties meer van hem helaas. Hoop in ieder geval dat het goed gaat met de beste man :10 .

Zelf probeer ik zoveel mogelijk leuke spullen omhoog te piepen voor het forum, en als lid mee te denken voor een dtm.

Zowiezo :uu :uu :uu :uu :uu :uu voor de moderators en allen die het forum mogelijk maken, en, of zich er voor inzetten.

de munte

28 feb 2023, 22:10
Profiel
Moderator

Antwoord met een citaat
Bericht Re: moderators
de munte schreef:
Een goedeavond,

wilde ff wat kwijt, waarom het is weet ik niet/gaat me ook niets aan verder. Maar zag dat moderator woesel geen forumlid meer is. Erg jammer, hij gaf altijd mooie dtm.

Ook bij steentijd staat het wat op een laag pitje, voghel ( moderator )is gelukkig wel lid, maar zie al poosje geen reacties meer van hem helaas. Hoop in ieder geval dat het goed gaat met de beste man :10 .

Zelf probeer ik zoveel mogelijk leuke spullen omhoog te piepen voor het forum, en als lid mee te denken voor een dtm.

Zowiezo :uu :uu :uu :uu :uu :uu voor de moderators en allen die het forum mogelijk maken, en, of zich er voor inzetten.

de munte

:goezo: meedenken stellen we zeer op prijs, wij weten ook niet alles en soms ontschiet mij ook wel eens wat. :-?

28 feb 2023, 22:27
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
hoi Peter

er zijn meerdere moderators actief en andere maar spontaan en dat zal ook weinig verandering in
komen.

ben blij dat je deze vraag stelt en om je vraag omtrent woesel te beantwoorden: deze man leverde prachtige referenties af, maar heeft zeer veel kenners/moderators hier verbannen, verjaagd omdat hij monopolie positie eiste = is een situatie waarin je alleen domineert en dus geen concurrentie wilt.

ik heb hier al 10 jaar ontelbare uren in gestopt en woesel te vaak een hand boven het hoofd heb gehouden, hij had mijn privé nummer en als hij belde wist ik al hoe laat het was en dat bleek als ik online ging.

de situatie was onhoudbaar geworden, vele keren is hij verbannen en terug kunnen keren vanwege zijn deskundigheid, maar het mag ten nimmer en nooit over de hoofden van andere gaan!!! vind het ook ontzettend jammer en betreur het, maar de uitleg hierboven verklapt genoeg. en aan moddergooien heb ik een hekel, had het liever ook anders willen hebben, trek 'ons forum' al bijna 15 jaar en heb ook moeten leren ermee om te leren gaan om niet steeds dezelfde fouten te maken en steeds leer ik nog bij.
maar alles heeft grenzen en deze mogen overtreden worden, maar is een grens bereikt, houdt het op!!!

Wat steentijd betreft, ik heb Bert die moderator bij "steentijd" is al een paar keer pbtje gestuurd zonder succes, dus onbeantwoord gebleven en ook niet geopend om de mededeling te lezen, dus kan ik niet precies polsen wat eraan de hand is ???

maar als er deskundige zijn die 'ons team' versterken willen graag, is ontzettend moeilijk om nieuwe moderatoren te krijgen helaas!!!

MAAR IS ER IEMAND DIE HET PROBEREN WILT, STUUR ME VRIJBLIJVEND EEN PBTJE alles gebeurd in goed overleg en met proeftijd, niet geschoten is altijd mis :10

gr Chris :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

28 feb 2023, 23:28
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bedankt voor het antwoorden.

de munte

02 maart 2023, 00:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]