|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
interessante welles/nietes (Germania is Frans-Vlaanderen)
| Auteur |
Bericht |
|
Ambianii
|
 interessante welles/nietes (Germania is Frans-Vlaanderen)
deze discussie gaat maar door...maar die man heeft wel een punt! oud nieuws misschien, maar de recent door "ons"gevonden muntschat maastricht moet er ook ff aan geloven!...wel goed dat ie`m aanhaalt en ik kan me soms in zijn uitspraken vinden. Vraag me dan wel af of hij zich niet vergist in duitsland...daar heeft zich zeker wel voor chr. wat afgespeeld...numismatisch aantoonbaar. http://web.inter.nl.net:80/hcc/Gbm.Dela ... rmania.htmveel leesplezier! Mvg ambianii
|
| 30 mei 2009, 16:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: interessante welles/nietes
ja ze weten ook nog niet alles
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 mei 2009, 17:22 |
|
 |
|
Ambianii
|
zeker niet de ed!!...dit moet toch reactie`s uitlokken bij menig hier Het zou verbijsterend zijn als deze persoon gelijk heeft! mvg ambianii
|
| 30 mei 2009, 18:48 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 31 mei 2009, 20:33 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha AMBI volgens mij trekt deze vent alles in twijfel ik heb wel eens vaker van die DELAHAYE , gehoord hij word dacht ik ook niet echt serieus genomen door de archeologische wereld , gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 mei 2009, 20:57 |
|
 |
|
Ambianii
|
hee bubb, bedankt voor de reactie nou, idd is hij werkelijk wars op alles en zou dan betekenen dat ALLES ongeveer in noord Frankrijk en belgie heeft afgespeeld!...een kleinen wereld waar ineens duitsland niet meer voorkomt....de onmogelijke afstanden die hij noemt waren zeker die tijd niet onmogelijk. Toch kloppen er bepaalde dingen niet ...ik hoop het nog meetemaken dat er meer duidelijkheid komt...lokaties van veldslagen ontdekt worden.... mvg rich 
|
| 31 mei 2009, 22:47 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
 Re: interessante welles/nietes (Germania is Frans-Vlaanderen)
Bedankt voor de link Ambianii.
Ik twijfel er geen moment aan dat er in het verleden grote blunders zijn gemaakt bij het herlijden van de geschiedenis van de Romeinen in West Europa. De Lahaye zal zeker op een aantal punten dichter bij de waarheid zitten dan de gevestigde orde wil erkennen. Maar dat gedram van die man over de historie van Nederland word ik wel een beetje zat onderhand. Zo muggezifterig als hij tewerk gaat bij het uitpluizen van alle details in Noord Frankrijk, zo ongenuanceerd walst hij over de historie van Nederland heen. Alle veengebieden zijn ontstaan ergens na de tweede eeuw? Dan zitten we toch wel met een paar veenlijken die ons aardig bij de neus hebben genomen! En trouwens, als je op de kaart van Frankrijk de namen van alle gehuchten en riviertjes gaat analyseren, dan kan je zelfs nog de geschiedenis van Polynesië daar situeren.
Maar mooi, laat de discussie maar doorgaan want gezonde scepsis moet er altijd blijven.
Groeten, Dick
|
| 03 jun 2009, 00:20 |
|
 |
|
Ambianii
|
hahaha  ...die over polynesie is top!  Maargoed,helemaal waar dick!...en bedankt voor je reactie Ook duitsland moet het hier ontgelden...alsof het er niet was... Hij heeft idd wel punten, maar hoe interpreteer je de zaken!! ik denk dat hij ook vergeet dat numismatisch allang zaken zijn ontkracht , waar hij nog over zeurt. Mvg Ambianii
|
| 03 jun 2009, 09:44 |
|
 |
|
aureum
|
|
| 03 jun 2009, 12:15 |
|
 |
|
Ambianii
|
idd Aureum...hele grafvelden!! de legpuzzel komt heeeeeeeeel langzaam, stukje voor stukje tot een deel van een grote legpuzzel...je kent dat wel...randjes beginnen te vormen en stukken gaan dichter op elkaar aansluiten. Ik hoop het nog te mogen meemaken...de hele puzzel dichtgelegd! Mvg ambianii
|
| 03 jun 2009, 18:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|