Logo
Het is nu 03 maart 2026, 06:57

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
 Even voorstellen............ 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Even voorstellen............
Beste forumleden,

Ik ben hier nieuw maar niet nieuw in het detectorzoeken. Jaren lang op het munt en bodemvondstenforum gezeten in de tijd met Paul, Aureleanus en Googler (of zoiets) Degene van dat forum uit die tijd kennen vast mijn inlognaam nog wel. Mits die hier lid zijn van het forum natuurlijk. Coinhunter Chris zat daar volgens mij ook in die tijd.

Van het zoeken op het land inmiddels al jaren geleden overgestapt op het duiken met de detector. Eerst met persluchtflessen en sinds dit jaar met een compressor waar ik gemiddeld 4-5 uur per keer mee onder water kan vertoeven. Ik duik al 11 jaar alleen. Altijd veilig en daarom zit ik hier nog steeds.

Met alle respect naar degene die wel waarde hechten aan hun vondsten. Ik duik omdat daar meer vondsten zijn die financieel iets op kunnen leveren. Als het niets waard is, is het voor mij oude meuk en doe ik er iemand een plezier mee of gaat het de prullebak in. Ik ben blij dat ik totaal niet meer materialistisch ben en hecht mij dan ook niet aan dingen of verzamel iets. Oh dat lieg ik. Briefjes van 50 wil ik nog wel eens verzamelen :lol:

Mijn oudste vondst ligt in Deventer in museum de Waag en is uit de vroege bronstijd, ca. 3500 - 3800 jaar v.c. Een randbijltje van het type Oldendorf.

Ik ben nogal een direct persoon zonder enige kwaad in de zin. Ik kan dus wel eens té direct antwoorden. Dat heb je nou eenamaal met westerlingen van de oude stempel. Gelukkig hebben we smileys dus die zal ik zeker gebruiken om te laten zien dat het niet kwaad bedoeld is. We zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde en op hetzelfde moment juist wel maar dat is een verhaal voor een andere keer.

Ik ben lid geworden omdat ik wat 'oude meuk' heb gevonden in Italië en ik wil graag weten wat het is en nog belangrijker of het iets oplevert? Als iemand waar dan ook hulp bij nodig heeft en ik kan helpen, laat mij dit dan weten. We zijn hier om elkaar te helpen op deze wereld en zie daar veel te weinig van terug in de samenleving.

Hopelijk hoef ik maar weinig te posten, wat betekent dat ik niet veel vind of juist wel maar dat het dingen zijn die geen determinatie nodig hebben en als het goed is harde knaken oplevert.

Leuk om weer eens ergens lid van te zijn.

Rotje ;@)

30 sep 2023, 14:00
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Even voorstellen............
hoi @Rotje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte :gf en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft :10

Er zijn genoeg kenners die je van advies kunnen voorzien :05 :goezo:

Wens je veel Afbeelding succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten :uyh

grt Chris :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

01 okt 2023, 20:43
Profiel WWW
ForumJoker

Antwoord met een citaat
die kennen we wel welkom :10

01 okt 2023, 23:16
Profiel

Antwoord met een citaat
Dank je Chris en jouw naam De Ed staat mij ook nog wel iets van bij. Veel nieuwe bijgekomen en veel oude waar je niets meer over hoort.

02 okt 2023, 17:54
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
RotjeKnor69 schreef:
Dank je Chris en jouw naam De Ed staat mij ook nog wel iets van bij. Veel nieuwe bijgekomen en veel oude waar je niets meer over hoort.

worden allemaal ouder en vallen weg

02 okt 2023, 23:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]