|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Zilveren mespunt beschermer
| Auteur |
Bericht |
|
cees1955
|
 Zilveren mespunt beschermer
Materiaal: zilver Afmeting: 28 X 19 X 7 MM Gewicht: n.v.t. Beschrijving van het voorwerp: Gisteren dit item gevonden waarvan ik denk dat het een mespunt beschermer kan zijn Helaas is het bovenste stukje bij het schoonmaken afgebroken Kan er niets over vinden. Misschien dat iemand er een andere mening over heeft 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 okt 2021, 12:25 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36 Berichten: 6358 Woonplaats: Alblasserdam
|
 Re: zilveren mespunt beschermer ?
Zou goed kunnen?! Iemand een vergelijk? 
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 07 aug 2023, 11:47 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
 Re: zilveren mespunt beschermer ?
Lijkt mij ook een prima optie. Het is allemaal natuurlijk altijd net wat anders, dat heb je met handwerk. Maar dit is m.i. afdoende als voorbeeld. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 aug 2023, 12:01 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
|
 Re: zilveren mespunt beschermer
Nu nog een richting in datering wat mij betreft, zodat ook dit topic door kan binnen de database...
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 24 okt 2023, 21:11 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
|
Ik kan hem niet zo 1, 2, 3 vinden bij PAS, maar de vele voorbeelden die ik voorbij zag komen, doen met laten geloven dat laatmiddeleeuws de datering dekt?!
Gr, Chris
|
| 26 okt 2023, 13:03 |
|
 |
|
cees1955
|
ckorteweg schreef: Ik kan hem niet zo 1, 2, 3 vinden bij PAS, maar de vele voorbeelden die ik voorbij zag komen, doen met laten geloven dat laatmiddeleeuws de datering dekt?! Gr, Cees 
|
| 26 okt 2023, 16:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|