|
|
|
|
|
|
Het is nu 11 aug 2026, 17:06
|
Denier? Maille? Determinatie gevraagd…
| Auteur |
Bericht |
|
zeeuwsche pieper
Geregistreerd: 25 apr 2015, 10:58 Berichten: 506 Woonplaats: Provincie Zeeland
|
 Re: Denier? Maille? Determinatie gevraagd…
Ojee al even niet gekeken omdat er een poos geen ontwikkelingen waren! Dat zou wel erg leuk zijn als hij uit Borssele komt! Hartelijk dank tot zo ver voor alle moeite die er in wordt gestoken door iedereen 
|
| 03 dec 2023, 00:17 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4044 Woonplaats: Liemers
|
Er wordt nog steeds meegedacht aan een eventuele determinatie. Kreeg net een tip voor deze binnen. Het : B EA G zou kunnen verwijzen naar het BEATE GENS dat wel op meedere munten kunnen terugvinden. Zeg het maar Grt,Pinpoint
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 26 feb 2024, 21:21 |
|
 |
|
rimidi
|
Dag, Citaat: Het : B EA G zou kunnen verwijzen naar het BEATA GENS dat wel op meedere munten kunnen terugvinden.
Ja, blijkbaar dan meer in de hoek van Nijmegen... Groeten rimidi 
|
| 27 feb 2024, 14:33 |
|
 |
|
zeeuwsche pieper
|
Hallo pinpoint en Rimidi, Sorry dat ik misschien wat laat reageer Bedankt voor het meedenken! Beetje jammer dat hij een beetje uit de Zeeuwse richting lijkt te verdwijnen want dat had helemaal mooi geweest natuurlijk Ik wacht het weer even af. Groetjes en bedankt weer, Eric
|
| 11 maart 2024, 22:39 |
|
 |
|
Katastrofus
|
Kan het zijn dat er bovenin het wapenschild 3 bijna onzichtbare merletten (vogels zonder snavel en poten) staan? In dat geval zou het om een (onbekende?) munt van Willem I of Willem II van Sombreffe kunnen gaan. (Rekheim) Willem zou dan kloppen en eventueel het wapenschild ook. En er zijn enkele muntjes van Sombreffe bekend die een aantal gelijkaardige kenmerken dragen...
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 aug 2026, 14:42 |
|
 |
|
zeeuwsche pieper
|
Hallo Katastrofus,
Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik heb natuurlijk even gekeken of er zoiets zichtbaar kon zijn maar naar mijn idee is dat niet het geval. Heb nog een closeup foto gemaakt dus zal die bijvoegen. Wie weet is uw inbreng een mooie gelegenheid om op verder te borduren.
Mijzelf ontbreekt echt de kennis om er iets zinnigs aan toe te kunnen voegen maar erg leuk dat er op gereageerd wordt. Met vriendelijke groet, Eric
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 aug 2026, 15:58 |
|
 |
|
zeeuwsche pieper
|
Ook nog even door mijn microscoop een foto proberen te maken maar dat viel niet mee…
|
| 11 aug 2026, 16:17 |
|
|