|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:23
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Beslag cijfer 6, ca.20e eeuw
| Auteur |
Bericht |
|
denier
|
 Beslag cijfer 6, ca.20e eeuw
Totale hoogte 36mm Koperlegering 0,50 g.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 30 jan 2024, 11:45 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36 Berichten: 6358 Woonplaats: Alblasserdam
|
 Re: Schouderinsigne WOI?
Ik heb even rondgekeken, maar vond nog geen gelijke... Waarom denk je zelf eigenlijk aan een 'Schouderinsigne WOI'? Graag meer informatie bij een dtm-aanvraag.
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 31 jan 2024, 01:47 |
|
 |
|
denier
|
Buiten afmetingen, gewicht en materiaal zou ik niet weten welke info er nog ontbreekt. Dacht ooit zo een afbeelding te hebben gezien, ik zoek er straks eens naar…
|
| 31 jan 2024, 12:06 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
|
denier schreef: Buiten afmetingen, gewicht en materiaal zou ik niet weten welke info er nog ontbreekt. Dacht ooit zo een afbeelding te hebben gezien, ik zoek er straks eens naar… Je geeft in de titel ''Schouderinsigne WOI' aan. De info die ontbreekt is waarom je dat denkt. Context? Bron? Idd kennis..... Wellicht helpt dat anderen de goede richting op.
_________________ Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!
Gr, Chris
|
| 31 jan 2024, 12:15 |
|
 |
|
denier
|
De bron kon ik niet weergeven als ik hem nog niet gevonden had, bij deze inmiddels gevonden: https://collectie.nmm.nl/nl/collectie/detail/235905/
|
| 31 jan 2024, 12:39 |
|
 |
|
ckorteweg
Moderator
|
Ik zie de overeenkomst in materiaal niet...  ..., maar je kan natuurlijk toch gelijk hebben?! De 'draadformatie' is wel redelijk gelijk. Wellicht van een speelgoed epaulet? Enkel epaulet bekleed met zwart textiel met het cijfer 6, CT, Officier, 6e Regiment Infanterie ONDERDEELSONDERSCHEIDING
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Gr, Chris
|
| 08 feb 2024, 18:29 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|