|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
XP Deus 2 gebruikers/kenners: is een extra lange middensteel op normale/korte lengte te zetten?
| Auteur |
Bericht |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
 XP Deus 2 gebruikers/kenners: is een extra lange middensteel op normale/korte lengte te zetten?
Voor de zekerheid: ik kan er 1 overnemen met een extra lange steel, is deze wel tot een normale lengte te verstellen? De verkoper zegt van wel maar ik wil het graag zeker weten...
|
| 14 maart 2024, 23:07 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: XP Deus 2 gebruikers/kenners: is een extra lange middensteel op normale/korte lengte te zetten?
Mara schreef: Voor de zekerheid: ik kan er 1 overnemen met een extra lange steel, is deze wel tot een normale lengte te verstellen? De verkoper zegt van wel maar ik wil het graag zeker weten... jahoor gewoon op een normale lengte te verstellen, hij schuift alleen verder in de steel. 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 15 maart 2024, 19:16 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
 Re: XP Deus 2 gebruikers/kenners: is een extra lange middensteel op normale/korte lengte te zetten?
Dank je wel voor het antwoord, dan durf ik het wel aan.
|
| 15 maart 2024, 21:09 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|