Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
Paasweekend!!
Lekker gezocht met de pasen
Begin van het weekend al goed gescoord met een mooie armenring, middeleeuwse gesplaat en helaas een grote halve kraal
Zondag zoekdagje gehad met Niels en Peter alias (de munte) Vondsten goed en sfeer was toppppp
Eerst waren mijn vader en ik richting nieuwe plekje gereden, maar helaas was alles ingezaaid Effe met Peter een bekendere plek geprobeerd en al snel kwamen er wat vondsten tevoorschijn Zelf had ik wat mooie scherven gevonden die ik mooi kan gebruiken voor in de vitrinekast en een loden kraaltje Later toch maar naar een nieuw plekje gereden en daar hadden we allemaal wat mooie vondsten vanaf gehaald Zelf had ik een super mooie groene Merovingische kraal verder veel fragmenten. En op laatste zelfs noodweer waren we allemaal doorweekt
Gisteren nog effe naar Friesland geweest, ook daar had ik gelukkkk Vond al vrij snel in het begin een mooie penning van Floris IV! Door de dag heen veel van die middeleeuwse beslagjes gevonden. Op het laatst vond ik er toch nog een stootplaatje van een dolk dacht ik en een leuke slijpsteen. Niels had mij geleerd dat die stenen ook nog eens bestonden had eerst geen flauw idee Later nog een oud bekend veldje geprobeerd en vond ik er nog een Navelfibula
Al met al een zeer geslaagd paasweekend
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
02 apr 2024, 17:46
mnr.gold
Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
Re: Paasweekend!!
Hier nog foto’s
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum